آراد برندینگ

با تحصیلات کم توانستم یک فرد موفق برای اجتماع باشم

با تحصیلات کم توانستم یک فرد موفق برای اجتماع باشم

من بدون تحصیلات بالا توانستم یک فرد موفق در حوزه کاری کالاهای سرمایشی و گرمایشی باشم از جمله: اسپلیت که مرا به تمام هدف هایم رساند. توانسته ام در این حوزه دست چند جوان خلاق را هم بگیرم تا در سن کم به موفقیت دست یابند. اکنون میخواهم بایکدیگر چند نمونه از کالاها را بررسی کنیم.

اسپلیت سرمایشی

اسپلیت سرمایشی نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که در فصل سرد زمستان محیط را گرم و در فصل گرم تابستان محیط را خنک می‌کند. اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است. کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین و… می‌باشد و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور، پروانه و… می‌باشد.

هوا ساز اسپلیت به صورت توکار درون سقف وصل می‌شود و سپس با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق‌ها و سایر مکان‌ها انتقال می‌دهد. سپلیت برای خنک کردن محیط عملکردی شبیه به اسپلیت و کولر گازی دارد ولی برای گرم کردن محیط با گردش آب گرم درون داکت اسپلیت محیط را خنک می‌کند. انواع داکت اسپلیت دو نوع اینورتر و معمولی می‌باشد.

در نوع اینورتر موتور الکتریکی به صورت متغیر کار کرده و سرعت بالایی دارد و همین امر باعث سریع تر کار کردن آن می‌شود که می‌تواند در مصرف انرژی هم صرفه جویی کند.

منظور از دور الکتریکی متغیر این است که با توجه به میزان دمایی که شما تنظیم می‌کنید در مواقعی که محیط خنک می‌شود دور متغیر کم شده و و زمانی که دمای هوا گرم می‌شود دور متغیر زیاد می‌شود و همین امر سبب می‌شود در مصرف انرژی صرف جویی شود.

A picture containing text, electronics

Description automatically generated

اسپلیت جنرال

اسپلیت جنرال یکی از تولید کننده های مطرح سیستم تهویه مطبوع در دنیا می باشد. این شرکت با استفاده از ایده ها و خلاقیت های نو آورانه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا طبق استاندارد های روز تولید و به بازار رقابت ارائه می نماید. کمپانی جنرال کولر گازی را به نوعی طراحی کرده که قابلیت کارکرد در دمای +50 درجه سانتی گراد را داشته و همین امر موجب محبوبیت این اسپلیت ها در دهه گذشته شد به نوعی که سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داد و در رده بهترین های بازار تهویه مطبوع قرار گرفت. با توجه به کیفیت و قدرت کولر گازی های جنرال و استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این اسپلیت ها نقش بسزایی در سطح کیفیت و دوام آنها دارد. خرید این اسپلیت ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و زیبایی خاصی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می نماید. انواع مدل های کولر گازی جنرال در وب سایت دماپویا با گارانتی اصلی موجود می باشد. کارخانه جنرال کولر گازی های خود را در کشور چین و شرق آسیا با نظارت و طبق استاندارد های آمریکا تولید و به بازار رقابت در کشور های متفاوت در سراسر دنیا عرضه می نماید.

با تحصیلات کم توانستم یک فرد موفق برای اجتماع باشم

اسپلیت

عملکرد اسپلیت نیز با توجه به سیستم های پیشرفته و امکانات مناسبی که بسیاری از شرکتها و برندهای معروف تولید کننده در جدیدترین محصولات تهویه مطبوع خود قرار می دهند، برای خریداران و مصرف کنندگان بسیار مفید است. وجود دو یونیت داخلی و خارجی و همچنین نوع سیستم رفت و برگشت گاز در لوله های اتصال دهنده آنها و عملکرد قطعات و بخش های دیگر (از جمله کمپرسور) این امکان را می دهد که از این دستگاه ها هم جهت تولید سرمایش و هم تولید گرمایش – برای فصل های سرد سال – استفاده کرد. به همین جهت حتی بسیاری از افرادی که در نقاط سردسیر جهان زندگی می کنند نیز جهت استفاده در ماه های سرد سال اقدام به خرید کولر گازی اسپلیت می کنند. کولر گازی های اسپلیت دارای قطعات و بخشهای مختلفی هستند که البته عملکرد برخی از آنها بسیار حساس و تاثیرگذار است. از جمله اواپراتور، کندانسور، اینورتر، کمپرسور و… که درباره برخی از این قطعات مهم و نحوه عملکرد آنها پیشتر نوشته ایم (از جمله مقاله اینورتر در کولر گازی به چه معناست؟ درباره عملکرد اینورتر کولر گازی اسپلیت و یا مقاله آشنایی با انواع کمپرسور پیش از خرید کولر گازی درباره نقش کمپرسور کولر گازی در عملکرد دستگاه)

با تحصیلات کم توانستم یک فرد موفق برای اجتماع باشم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا