آراد برندینگ

راهکارهای عملی برای کسب درآمد ایده آل

راهکارهای عملی برای کسب درآمد ایده آل

افراد باهوش همیشه از فرصت های پیش رو نهایت بهره را می برند، آن ها با استفاده از تجربیات دیگران، عمل کردن به آن ها و سایر نکات مهم و اساسی سرعت رسیدن به موفقیت را بالا می برند. اکنون قصد داریم در این مقاله با انواع توری همچون توری فلزی بیشتر آشنا شوید چرا که یکی از حوزه های پرسود همین توری می باشد.

توری فلزی

انواع مختلفی از توری ها در بازار وجود دارند، از توری فلزی گرفته تا توری های پلاستیکی و چوبی اما مهمترین توری های موجود در بازار، توری های فلزی محکم هستند که به شکل پرسی تولید می شوند.

این توری ها دارای تار و پودهای بسیار مستحکمی هستند به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی اند، برخی از این توری ها را با استفاد از رنگ های ضد زنگ رنگ آمیزی می کنند.

• در حال حاضر در بازار توزیع توری فلزی، نوعی از توری وجود دارد که به آن توری ضد برش می گویند‌، این دسته از محصولات بهترین انتخاب برای محافظت و نگهداری از محیط هستند و کاملا امنیت منطقه را تضمین می کنند.
• نوع دیگری از توری در بازار تولید می شود که بر روی آن روکش PVC کشیده شده است، این نوع توری ها نیز از جمله تور های بسیار مرغوب و باکیفیت هستند و اغلب برای صادرات انتخاب می شوند.
• توری های فلزی از نظر سایز و متراژ بسیار متنوع هستند، مشتریان محترم می توانند این محصول را در سایز، ابعاد و ارتفاع دلخواه خود سفارش دهند و به راحتی آن را دریافت کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T161400.055.jpg

توری آلومینیوم

الیاف این توری آلومینیوم به صورت شیشه ای است و فرد به راحتی می تواند فضای بیرون را مشاهده نماید. یکی از مهم ترین مزیتهای این توری این است که خاصیت آنتی استاتیک دارد و حشرات را از خود دور می کند و به راحتی نصب می شود و همچنین دچار زنگ زدگی نمی شود.

این توری را به راحتی می توان مورد شستشو قرار داد و نگران از بین رفتن و کاهش کیفیت آن نبود. توریهایی که دارای قاب چوبی و فلزی هستند بسیار سنگین می اشند و نصب آنها به سختی صورت می گیرد.

از قدیمی ترین انواع توریهای درب و پنجره می توانیم به توری آلومینیومی کشویی اشاره کنیم که بسیاری از افراد اقدام به خرید آن می نمایند. این توریها انواع مختلفی دارند که می توان توری ثابت، توری پلیسه، توری مگنتیک، توری رولینگ و توری لولایی را نام برد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T161623.483.jpg

توری پلیسه ای

اگر قصد دارید برای منزل یا محل کار خود توری پلیسه ای بخرید پیشنهاد ما به شما خرید از این سایت می باشد.

جنس توری پلیسه از پلی استرین و چهارچوب یا فریم آن معمولا از جنس آلومینیوم می باشد به همین دلیل است که مانند توریهای قدیمی تحت شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرند و عمر طولانی تری نسب به آنها دارند.

لازم به ذکر است که به غیر از آلومینیوم از یو پی وی هم برای ساخت فریم آن به کار برده می شود. علاوه بر این، به دلیل مدل ساختی که دارد باز و بسته کردن آن بسیار راحت است و با دستگیره ای که روی آن تعبیه شده به راحتی جابجا می شود.

تولیدکنندگان در ابعاد مختلفی توری پلیسه رنگین تولید کرده اند اما اگر توری با ابعاد مناسب مکانی که نیاز دارید پیدا نکردید می توانید به راحتی به تولیدکنندگان با ابعاد دلخواه سفارش دهید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T161954.548.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا