آراد برندینگ

راهکار طلایی برای تبدیل فقر به ثروت

راهکار طلایی برای تبدیل فقر به ثروت

من در زندگی خود وارد مسیری شدم که به سرعت از فقر به ثروت رسیدم، قطعا شما هم برای رسیدن به ثروت باید ا وارد حوزه کاری ای شوید که کمترین رقیب را درکنار تقاضای بالای عموم مردم دارد، من به شما حوزه انوع گل را معرفی میکنم که در زیر چند نمونه زیبای آن را مشاهده میکنید.

گل ارکیده

گل ارکیده یکی از انواع گل های زیبا و پر طرفدار در کشور ایران است، در حالت کلی این گل نماد ظرافت و باروری شناخته شده است.

بسیاری از افراد برای زیباسازی منزل و ماندگاری بالا و وجود همیشگی این گل، اقدام به تهیه ی گل ارکیده مصنوعی می کنند.

می توان گفت گل ارکیده یکی از انواع گیاهان آپارتمانی پرطرفدار و لوکس است که گلهای فوق العاده جذاب و زیبایی دارد. گل های این گیاه عمر طولانی دارند.

گیاه ارکیده دارای دو نوع اصلی، وحشی و زینتی می باشد که از نوع زینتی آن برای استفاده در آپارتمان یا محیط کار استفاده می شود.

نوع وحشی آن برای تهیه ی گیاهان دارویی و ثعلب استفاده می کنند، گل های ارکیده دارای رنگ های زیبا و چشم نوازی هستند که حتی می توان در یک گلدان چند رنگ از آن ها را با هم کاشت.

راهکار طلایی برای تبدیل فقر به ثروت

گل آفتابگردان

از آفتابگردان روغن های فراوانی تولید میشود و میتواند جایگزینه خوشمزه ای به جای کره باشد با دقت کردن در چهره این گل میتوانید خورشید رو در آن ببینید.

برگهای این گل همچنین ظاهری شبیه قلب دارند وهمه این موارد نشان دهنده عشق و لطافتی است که در این گل زیبا جریان دارد. در روزهای تابستانی گرم مانند یک تابش خورشید در گل آفتابگردان نیز درخشش و پرتو ، نور پیدا مبیاشد.

وقتی که گل آفتابگردان جوان هستن به هر طرفی که نور آفتاب در حرکت است خم میشوند اما وقتی که بالغ شدند به طرف شرق متمایل میشوند زیرا حرارت بیشتری دریافت میکنند .

پس در نتیجه حشرات و زنبورهای زیادی را برای عمل گردافشانی به طرف خود جذب میکنند هنگامیکه گردافشان ها به طرف گیاه افتابگردان نمیروند، این گل با استفاده از چرخش و رسیدن به طرف گرده عمل گردافشانی رو خودش انجام میدهد.

گل آفتابگردان معمولا در مزرعه های کشت و کار کاشته میشود.در ضمن در باغچه خانه و حتی در گلدان نیز آن را میکارند. این گل گیاهی یکساله و مقاوم بوده و بنا به زیبایی ذاتیش مورد توجه قرار میگیرد.

راهکار طلایی برای تبدیل فقر به ثروت

گل رز

یکی از گیاه های که ساقه کوتاه تر و شکوفه های بسیار کوچک تر نسب به رزهای دیگر دارد گل رز پولیانتا و گل گلایول است قیمت خرید این گل نسبت به رزهای دیگر مناسب تر است و به همین خاطر هرساله تعداد زیادی از این گل به فروش می رسد.

سالهای زیادی است که گل رز در میان گلهای زیبا و تجاری قرار گرفته است گلهای رز بخاطر زیبایی و بوی خوشی که دارند بسیار پر طرفدار و دوست داشتنی در سراسر جهان هستند کمتر کسی است که این گل را دوست نداشته باشد گلهای رز انواع مختلفی دارند می شود گفت که این گل حدود ١۵٠ نوع مختلف دارد اما همه ی آنها فقط از نظر ظاهری باهم فرق دارند از نظر رایحه همه ی آنها خوش رایحه هستند.

راهکار طلایی برای تبدیل فقر به ثروت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا