آراد برندینگ

رازهای سر به مهر میلیونر شدن که نمی دانید!

رازهای سر به مهر میلیونر شدن که نمی دانید!

برای موفقیت در کسب و کار رازهایی نهفته است که باید از آن ها آگاه باشید. شما عزیزان می توانید از اساتید حاذق مشاوره بگیرید و بهترین تصمیم را برای شروع فعالیت بگیرید. ما تمام تجربیات خویش را در اختیار شما قرار می دهیم، در ادامه با یکی از حوزه های سودمند مثل توری آشنا شوید.

توری فلزی

تولید کنندگان تلاش می کنند تا بهترین و باکیفیت ترین انواع محصولات خود را همچون توری فلزی برای فروش در نظر بگیرند، توری فلزی مشهد از جمله توری های مرغوب و پرفروش است که توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند، توری فلزی مرغوب دارای مشخصه های بارزی است که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم.

• مهم ترین نکته، جنس فلز تور است، بهترین جنس فلز برای تولید توری، ورق گالوانیزه می باشد، توری گالوانیزه در برابر رطوبت، خوردگی، اکسید شدن، نور مستقیم آفتاب، پوسیدگی و غیره مقاومت بالایی دارد و تا مدت های طولانی سالم می ماند و قابل استفاده است.

• دومین مورد، قطر فلز های توری می باشد، توری هایی که قطور تر و ضخیم تر هستند، کیفیت بیشتری دارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T160425.938.jpg

توری آلومینیوم

در بازار توریهای مختلفی همچون توری آلومینیوم وجود دارد که جنس آنها آلومینیوم، مفتول، پلی استر، نایلون و فایبر گلاس است.

شما برای خرید رضایت بخش باید انواع توریها را بشناسید و سپس نسبت به خرید ان اقدام کنید. توریها بر اساس جنس بدنه به چهار دسته تقسیم می شوند که عبارت هستند از توری با قاب آلومینیوم، توری پلیسه رنگی با قاب چوب، توری با قاب فلز و توری با قاب UPVC .

توریهای آلومینیومی نسبت به دیگر انواع توری از قیمت کمتری برخوردار هستند و دید فضای خارجی را تا حدودی کاهش می دهند و به صورت دائمی نیاز به تمیز شدن دارند.

یکی از انواع این توریها که نسبت به توری آلومینیومی بهتر است، توری UPVC می باشد و در تولید آن از الیاف فایبر گلاس و رزین پلی استر استفاده شده و به همین دلیل دیئد فضای خارجی را محدود نمی کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-13T160736.689.jpg

توری پلیسه ای

انواع مختلف توری پلیسه ای امروزی کاربرد همان توریهای قدیمی را دارد که به جهت جلوگیری از ورود حشرات استفاده می شود اما مزیتهایی دارد و با تغییراتی که در آن ایجاد شده است مشکلات توری قدیمی را برطرف کرده اند.

چهارچوب توریهای قدیمی از جنس چوب بود و به همین دلیل در برابر شرایط آب و هوایی و باران و رطوبت مقاومت چندانی نداشت و به سرعت دچار خرابی و پوسیدگی می شد.

یراق گوشه باید مستحکم باشد که در هنگام کار یا استفاده مشتری زود شکسته نشود. لاستیک کف ارزها باید دارای ضخامت مناسب و کیفیت بالا باشند که دچار پوسیدگی نشوند. برای کسب مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش که ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما هستند تماس حاصل کنید.

رازهای سر به مهر میلیونر شدن که نمی دانید!

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا