آراد برندینگ

میلیاردر شدنم را مدیون تغییر کسب و کارم هستم

میلیاردر شدنم را مدیون تغییر کسب و کارم هستم

شروع کسب و کار جدید در عرصه تولید انواع کتانی توانست من را در مسیر ثروت قرار دهد و در مدت زمان کوتاهی درآمد میلیاردی برایم به ارمغان بیاورد و به همین منظور در ادامه مطلب به معرفی برخی از محصولات مربوطه خواهم پرداخت.

کتانی زنانه

در حالت ایده آل، یک کتانی زنانه پیاده روی باید درجاتی از انعطاف پذیری در قسمت توپی پا داشته باشد تا در حین گام برداشتن با شما حرکت کند، اما در کف پا باید از ثبات سبک تا متوسطی برخوردار باشد، کتانی پیاده روی زنانه یکی از همین موارد می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای پیاده روی بسیار مناسب می باشد. کفشهای ناخوشایند بیشتر از پاهای شما تأثیر می گذارند و در نظر بگیرید که کفش اسپرت طبی چقدر احساس ناراحتی در شما ایجاد می‌کنند، آیا خود را تحریک پذیر می بینید؟ اکثریت افراد پاسخ مثبت خواهند داد.

پوشیدن کفشهای نامناسب ممکن است روز شما را کاملاً خراب کند و به جای لذت بردن از کاری که انجام می‌دهید، به ناراحتی فکر می‌کنید یا شاید به دلیل درد روی ایده‌های ناخوشایند دیگر معطل می‌شوید و نمی توان انکار کرد که پوشیدن کفشهای نادرست بر خلق و خوی فرد تأثیر می گذارد.

میلیاردر شدنم را مدیون تغییر کسب و کارم هستم

کتانی مردانه

از دیرباز تا کنون پاها اهمیت بسیار بالایی دارند در گذشته های دور که پوشش در بین مردم رواج گرفت و جامعه به سمت متمدن شدن سوق پیدا کرد پاها را با انواع و اقسام کالاها می پوشاندند و رفته رفته کالاهای بهتری مثل کتانی مردانه را برای اینکار مورد استفاده قرار دادند در هفت هزار سال پیش از نوعی صندل چوبی با لیاف درخت انگور برای پاها تهیه می شد و با آنها می توانستند پاها را در شرایط بهتری قرار بدهند و رفته رفته در جامعه امروزی بهترین محصولی که می تواند در تمامی شرایط از پاها مراقبت کند کتانی می باشد. اهمیت پا برای انسان بسیار بالا بوده است و عده کثیری از انسانها بر این باورند که پا قلب دوم بدن است زیرا با قرار گرفتن کوچک ترین شرایط بد واکنش نشان خواهد داد و در بدن تغییراتی را اعمال می کند اگر سن پیری پاهای سالمی داشته باشید از پیری رنجی زیادی نخواهید برد از قدیم ایرانیان کرسی را تهیه می کردند تا با ساختار کرسی تنها پاها را گرم کنند و با گرم کردن پاها گرما را به بدن برسانند.

میلیاردر شدنم را مدیون تغییر کسب و کارم هستم

کتونی سفید

در فن آوری بروز شرکت کمپانی برند جهانی نایک در تولید کتونی سفید اسپرت و پیاده روی و ورزشی سالنی و ورزشی چمن از سیستم اسکن سه بعدی یا تکنولوژی AR جهت اندازه گیری پای مشتریان بصورت کاملا دقیق می توان نام برد.

فن آوری AR یا همان اسکن سه بعدی کامپیوتری که بسیار فنی و خاص می باشد در جهت راحتی و آسایش قلب دوم مردمان جهان و مشتریان کمپانی نایک طراحی و در نمایندگیهای فروش کتونی نایک در جهت رفاه حال مشتریان نایک در انتخاب اصلح کتونی بکار گیری شده است.شرکت های تولیدی و کارخانجات تولید کفش کتونی، علی الخصوص کمپانی نایک بر این باور است که عامه ی مردمان دنیا، سایز پای خود را بدرستی و کاملا دقیق نمیدانند،و نمی توانند دقیقا کفش مناسب قلب دوم خود را انتخاب نمایند.

میلیاردر شدنم را مدیون تغییر کسب و کارم هستم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا