آراد برندینگ

شیرینی ای که طعم تلخ فقرم را گرفت

شیرینی ای که طعم تلخ فقرم را گرفت

بعد از همه روزهای تلخی که گذراندم، بلاخره توانستم با تولید انواع شیرنی طعم تلخ زندگی فقیرانه ام را از بین ببرم و به ثروتمند شدن دست یابم.

شیرینی نارنجکی

یکی از خوشمزه ترین دسرهایی که مردم ایران به خرید و خوردن آن علاقمند می باشند شیرنی نارنجکی می باشد که در زیر طرز تهیه آن را برای شما بیان خواهیم کرد. چهار عدد تخم مرغ بردارید و سفیده را از زرده جدا کنید چون ما به سفیده تخم مرغ نیاز داریم سپس سفیده را با وزن برابر سفیده تخم مرغ پودر نارگیل و یک پیمانه شکر که سرپر می باشد مخلوط نمایید و بعد به آن روغن مایع به اندازه دو قاشق غذاخوری اضافه نموده و هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند.

مرحله بعد مایه خود را بر روی یک حرارت ملایم می گذاریم و خوب با قاشق بهم می زنیم اما باید مراقب باشیم تا به مرحله جوش نرسد و زمانی که دستمان را بر روی مواد می گذاریم دستمان باید بسوزد توجه نمایید که این مرحله را باید بسیار با دقت انجام دهید تا شش دقیقه بگذرد و زیر گاز را خاموش می کنیم.

برای اینکه شما بتوانید یک شیرینی نارگیلی با زعفران با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید یا باید خود با مواد اولیه قیمت مناسب، آن را بپزید که شاید خیلی مقرون به صرفه نباشد و یا اینکه از مراکز معتبر فروش این نوع از شیرنی را تهیه کنید که بسیاری از مراکز به صورت بهداشتی و با قیمت بسیار خوب آن را عرضه می نمایند و در بازار موجود است.

شیرینی ای که طعم تلخ فقرم را گرفت

شیرینی کره ای

یکی از مهمترین خواص و فواید شیرینی کره ای آن است که می توانند تاثیر بسیار زیادی در کاهش بیماریهای قلبی داشته باشند و افراد می توانند با مصرف این محصولات در رژیم غذایی خود سبب کاهش قند خون شوند و همچنین این نوع کوکی دارای آنتی اکسیدان بسیار بالا بوده که می تواند از رشد سلولهای سرطانی جلوگیری کند و مناسب برای مصرف روزانه می باشد. شما باید در زمان خرید این نوع کوکیها به نشان سیب سلامت درج شده بر روی بسته بندی آن توجه زیادی داشته باشید و این محصولات باید از نماد استاندارد برخوردار باشند تا خیال شما را از بابت کیفیت و بهداشتی بودن آن راحت شود و همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که تاریخ انقضای این محصول یک سال پس از تولید است.

شیرینی ای که طعم تلخ فقرم را گرفت

.

شیرینی کلمپه

یک میان وعده کم کالری و سالم در طول روز شیرینی کلمپه دونفره می باشد که این کوکیها دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی هستند و مورد تقاضای افراد زیادی واقع شده اند و به دلیل آن که فاقد شکر هستند، هیچ گونه ضرری برای بدن ندارند و از پوسیدگی دندان جلوگیری می نمایند. کوکیهای گردویی می توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و روده ها داشته باشند این محصول دارای فیبر بسیار زیادی بوده و به همین علت است که مصرف آن برای افرادی که دارای بیماریهای گوارشی هستند توصیه می‌ شود همچنین این محصول مناسب برای افرادی است که رژیم کم کالری و لاغری دارند زیرا سبب ایجاد احساس سیری طولانی مدت می شود.  طرز تهیه کوکی گردویی دونفره رژیمی بسیار راحت و آسان است و شما می توانید در مدت زمان کوتاه این کوکیها را طبخ و از آن نیز استفاده نمایید.

شیرینی ای که طعم تلخ فقرم را گرفت

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا