آراد برندینگ

رویای میلیاردر شدنم با تولید شیرینی تحقق یافت

رویای میلیاردر شدنم با تولید شیرینی تحقق یافت

همیشه در ذهن خود به دنبال راهی برای رسیدن به درآمد میلیاردی بودم و توانستم به پخت و عرضه انواع شیرینی به هدفی که داشتم برسم، در ادامه انواع شیرینی های تولید شده توسط بنده را خواهید شناخت.

شیرینی نارنجکی

کی از خوشمزه ترین نوع شیرینی، شیرنی نارنجکی است که امروز طرز تهیه آن را برای شما در این مقاله قرار می دهیم چنانچه که این نوع شیرینی مناسب مکانهای مانند دورهمی، تولد، عید و غیره می باشد نام دیگر کوکی، کوکی فرانسوی می باشد که به دلیل طعم عالی که دارد بسیاری از مردم جذب این کوکیهای خوشمزه شده اند و برای اینکه بتوانید یک کوکی خوشمزه و کاملا بهداشتی را بخوردید می توانید آن را در خانه خود با روش بسیار آسان آن را درست کنید. مواد لازم: قابل ذکر است که برای پخت این کوکی کره ای به تخم مرغ نیاز داریم و بکینگ پودر، کره، دارچین، گلاب و مواد طعم دهنده ی دیگر نیاز می باشد تا یک کوکی خوشمزه و لذیذ داشته باشیم شکر، کره و همچنین وانیل را با هم مخلوط می کنیم و آن را هم می زنیم و بعد از اینکه آنها با هم مخلوط شدند تخم مرغ را با آن مخلوط می کنیم و همچنان آن را هم می زنیم و دو دقیقه بعد آرد را با آن مخلوط می کنیم و به آرامی با قاشق این موارد را هم می زنیم تا کاملا یک دست شوند یک نکته بسیار مهم این است که این مواد زیاد هم زده نشود ممکن است حالت کره ای شود و همچنین اگر دیدید مواد زیاد چسبندگی دارد به مقدار یک قاشق غذا خوری به آن آرد اضافه کنید تا از حالت چسبندگی در بیاید.

رویای میلیاردر شدنم با تولید شیرینی تحقق یافت

شیرینی کره ای

خرید اینترنتی شیرینی باعث می شود واسطه ها حذف شوند و قیمت بسیار مقرون به صرفه تر برای مشتریان عمده ارائه گردد و بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنید می توانید به راحتی شیرینی کره ای مورد نظر خود را از منزل نیز سفارش داده و در آدرس مشخ شده خود دریات نمایید بدین رو نه هزینه رفت و آمد داده اید و نه زمانی تلف کرده اید این چنین بسیار هزینه خرید برایتان به صرفه تر در می آید.

یکی از شیرینیهای بسیار قدیمی که از سالهای دور تا به امروز دارای طرفدار زیادی می باشد شیرنی نارگیلی و کلوچه سنتی است که خرید و فروش آن در شهرهای کشور زیاد صورت می گیرد. این شیرنی به دلیل وجود مقدار زیادی نارگیل در آن و بافت جذابش بسیار ترد و خوش طعم است و بدین رو به عنوان یک میان وعده بسیار لذیذ از آن استفاده می نمایند یا در مهمانیها در کنار شیرینیهای دیگر قرار داده و از میهمان پذیرایی می کنند.

رویای میلیاردر شدنم با تولید شیرینی تحقق یافت

شیرینی کلمپه

برای تهیه شیرینی کلمپه شما باید درون کاسه بزرگ پودر شیرین کننده مجاز، کره و کامور را با یکدیگر مخلوط کنید تا رنگ آن کاملا کرمی شود تخم مرغها را به این مخلوط اضافه کنید و مقداری وانیل نیز درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید، سپس آرد و جوش شیرین و نمک را با یکدیگر مخلوط کرده و به مواد درون آن اضافه کنید و در نهایت گردو را به آن بیفزایید. بر روی سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و با استفاده از قاشق مقداری از مواد مخلوط شده را درون سینی بریزید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در فر با درجه حرارت ۱۸۰ قرار دهید تا کاملا بپزند و شما می توانید پس از پخت، کوکی لذیذ را میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

.

این محصولات توسط شرکتهای معتبر و با بالاترین کیفیت ممکن به فروش می‌ رسند و کیفیت بالای این محصول سبب شده تا افراد زیادی برای خرید تمایل داشته باشند این محصولات علاوه بر بازار داخلی به دیگر کشورهای همسایه صادر می شوند و صادرات کوکیهای دونفره به دیگر کشورها تاثیرات خوبی در رشد اقتصادی کشور داشته و صادر کنندگان می توانند با صادرات این محصول ارز زیادی را وارد کشور نمایند.

رویای میلیاردر شدنم با تولید شیرینی تحقق یافت

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا