آراد برندینگ

با فعالیت در حوزه عرقیجات مسیر پولسازی را کشف کردم

با فعالیت در حوزه عرقیجات مسیر پولسازی را کشف کردم

با وجود موانع بسیار به این باور رسیدم که می توانم پولدار شوم لذا با یک برنامه هدفمند سعی کردم تا از افراد موفق الگو بگیرم و با راه اندازی کسب و کار اینترنتی در حوزه عرقیجات یک فرصت شغلی عالی برای خودم ایجاد کردم چراکه بعد از یکسال سرمایه ام چند برابر شد و به سود بالایی رسیدم.

عرق گلاب

یکی از مهمترین خواص عرق گلاب خالص کاهش بیماری های پوستی می باشد که اکثر مردم از آن استفاده می کند کسانی که پوست خشک و حساس دارند از گلاب استفاده می کنند. یکی از یکی دیگر از استفاده های گلاب جهت پاک کردن پوست از آلودگی هایی می باشد که روی پوست قرار دارد همچنین استفاده از گلاب باعث می شود تازگی و طراوت به پوست ما برسد. پس ما به شما پیشنهاد میکنیم بعد از هر سری اس اما گلاب را روی پوست خود بمالید تا از پیری زودرس جلوگیری کنید.

با فعالیت در حوزه عرقیجات مسیر پولسازی را کشف کردم

عرق نعناع کوهی

عطر عرق نعناع کوهی به رفع احتقان بینی، گلو، نایژه ها و ریه کمک می کند. نوشیدن عرق این گیاه بی نظیر جسم و ذهن را شاداب و تازه کرده و سیستم گردش اکسیژن را بهبود می بخشد و شما را سالم تر می کند. افرادی که تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند، یک ربع قبل و بعد از مصرف غذا ، نصف استکان عرق نعناع مصرف کنند چرا که مصرف نعناع، میزان چربی سازی را در بدن کاهش می دهد. این گیاه معجزه بخش برای درمان ترک و درد نوک سینه به ویژه برای مادرانی که نخستین تجربه شیردهی را دارند بسیار موثر است. عرق نعنای حاوی منتول برای درمان مشکلات تنفسی مانند مشکلات ناشی از احتقان و التهاب مفید است.

با فعالیت در حوزه عرقیجات مسیر پولسازی را کشف کردم

عرق یونجه

عرق یونجه شامل انواع مختلفی از ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی است، همچنین به خاطر خواص آن، پادشاه گیاهان نامیده شده است و در گذشته بیشتر استفاده می شده است. از انجا که یونجه بومی آسیا است، به طور گسترده در این قاره مورد استفاده قرار گرفته و مسلما یکی از اولین گیاهان دارویی است که توسط انسان استفاده می شود. یونجه گیاهی است به طول یک متر که ساقه بلند دارد با برگ های نازک و نوک تیز که بیضی و سبز روشن هستند. اما ریشه های ان در حدود ۳ تا ۱۸ متر در عمق زمین فرو میرود که بدین معنی است که دسترسی بیشتری به مواد معدنی خاک دارد. این گیاه دارای گل های کوچکی برنگ بنفش و گاهی زرد می باشد. این گیاه همچنین دارای دانه است که به شکل صدف هستند و گاهی دانه آن شبیه لوبیای کوچک است.

با فعالیت در حوزه عرقیجات مسیر پولسازی را کشف کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا