آراد برندینگ

داستان میلیاردر شدنم را بشنوید

داستان میلیاردر شدنم را بشنوید

من در یکی از تولیدی های دوره افتاده ی شهر قم مشغول به کار بودم اما میزان درآمدی که داشتم کفاف زندگی ام را نمی داد، به همین علت یک روز تصمیم گرفتم شغلم را تغییر بدم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان وارد عرصه تجارت شدم و با تلاش و پشتکار فراوان طولی نکشید که در این شغل به ثروت زیادی رسیدم.

سیب زمینی بنفش ضد سرطان

کشاورزان لبنانی که در روستاهای دورافتاده هستند، تأیید می کنند که سیب زمینی بنفش ضد سرطان برای رژیم غذایی مناسب است و تأیید می کنند که از مغذی ترین غذاها در سبزیجات است و همانطور که دانشمندان کشف کردند، یکی از قدیمی ترین سبزیجات شناخته شده است و 10000 سال پیش از نسلهای ماقبل تاریخ مصرف می شد. سیب زمینی یک منبع غذایی بسیار محبوب است و سیب زمینی چهارمین غذای تولید شده در جهان است که پس از گندم، ذرت و برنج مصرف می شود.

همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم سیب زمینی شیرین یک از محصولات کشاورزی پر مصرف به شمار می رود که شما شما می توانید با قیمت مناسب در میدان تره بار خریداری کنید. سیب زمینی شیرین، میوه آن درشت، نشاسته ای، طعم شیرین است و برگهای این محصول را برخیها در غذاها مورد استفاده قرار می دهند. سیب زمینی شیرین بومی نواحی استوایی آمریکاست که این شامل نزدیک به 50 جنس و بیش از 1000 گونه است که در ادامه به خواص این نوع محصول به صورت کامل می پردازیم.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (25).jpg

سیب زمینی شیرین

بزرگ ترین تولید کنند گان سیب زمینی شیرین در جهان به ترتیب چین با هشتاد و هشت میلیون تن و هند با چهل و پنج میلیون تن و در آخر روسیه با سی میلیون تن هستند. بیش از دویست نوع سیب زمینی در جهان تنها در ایالات متحده به فرو می رسد.

در کل سیب زمینی ها به هفت دسته طبقه بندی و تقسیم می شود که در این میان سیب زمینی Russet به دلیل شکل و فرم آن پر طرف دار ترین نوع سیب زمینی است که مورد استقبال بسیاری از مشتریان و مصرف کنند گان در تمام نقاط جهان است. بسیاری از تولید کنند گان و صادر کنند گان سیب زمینی محصول خود را به طور آنلاین صادر و به عرضه گذاشته اند.

سالانه فروش سیب زمینی به صورت دیجیتالی و آنلاین تا فروش سنتی پانزده در صد افزایش داشته و همین افزایش فروش به روش دیجیتال و آنلاین سبب شده اکثر صادر کنند گان سمت این نوع فروش بروند. یکی از مقصد های مهم صادراتی سیب زمینی ایران عراق است و عمده سیب زمینی ها به آن جا صادر می شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (26).jpg

سیب زمینی آگریا

امروزه کاربرد سیب زمینی آگریا در آشپزی به روشهای مختلفی دیده می شود، به عنوان مثال پوست کنده، کامل یا بریده شده و با چاشنی و همینطور در اکثرا غذاهای که سیب زمینی دارد به صورت گرم میل می شود اما برخی ابتدا پخت می شود و به ویژه در سالاد سیب زمینی و چیپس به صورت سرد هم سرو می شود.

امروزه می توان گفت با توجه به مصرف سیب زمینی نمکی آگریا در غذا به عنوان یکی از بهترین محصول به حساب می آید که همین امر خرید این محصول را به طور زیادی افزایش داده است و می توان به اندازه متوسط و یا بزرگ و رنگ زرد آن اشاره کرد البته برای کشت این محصول از کودها و مواد شیمیایی استفاده نمی شود به همین دلیل این محصولات می توانند بسیار مفید باشد. این نوع از سیب زمینیها، محصولاتی به شمار می آید که دیر رسیده می شود و حجم گیاه متوسط می باشد برگهای این مدل بزرگ هستند و تعداد ساقه های بسیار زیادی دارد از این رو غده های تخم مرغی و کشیده آگریا می تواند سود بسیار خوبی برای کشاورزان داشته باشد.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (27).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا