آراد برندینگ

چرا همیشه زیر دوش باید یخ کنم

چرا همیشه زیر دوش باید یخ کنم

در بچگی آنقدر بخاطر آبگرمکن یخ کرده بودم که منتظر فرصتی بودم که بتوانم پکیجی را تولید کنم که این مشکل دیگر برای کسی پیش نیاید و همین باعث استخدام متخصصان و تولید انبود پکیج هایی شد که به واسطه دوستان تاجرم به اکثر نقاط کشور ارسال می شد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

مجموعه ی محصولات گرمایشی تولیدی توسط گروه پکیج دیواری ایران رادیاتور، در مقایسه با انواع نمونه های داخلی و یا خارجی موجود برای فروش در بازار، علیرغم کیفیت عالی که دارند با قیمت فوق العاده مناسب به دست مصرف کنندگان رسیده و در این میان قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور 28000 بسیار استثنایی و منصفانه تعیین گردیده است.

این شاهکار بی بدیل، دارای امکانات جدید و‌ منحصر به فردی است که در مقایسه با سایر مدلهای عرضه شده به بازار، از کارآیی بیشتر و همچنین راندمان بالاتری برخوردار بوده و نیز با در نظر گرفتن آپشنها و فناوری جدید مورد استفاده برای ساخت آنها، بهای قابل پرداخت در نظر گرفته شده برای این سری از پکیجها، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

کاربرد دو مدار جداگانه برای تامین آب رادیاتور سیستم گرمایشی و همچنین آب گرم مصرفی در خانه ( ظرفشویی، سرویسهای بهداشتی، حمام و غیره )، تعبیه ی صفحه های حرارتی برای جلوگیری از رسوب املاح بر اثر سرایت شعله مستقیم گاز به لوله های آب در زمان گرم شدن سیستم، برخورداری از موتور قوی برای گردش آب با سرعت و قدرت بیشتر و در عین حال کم شدن صدا، داشتن صفحه ی نمایش دیجیتال برای نشان دادن مشکلات سیستم، گوشه ای از محاسن و مزایای فراوان این مدل از پکیجهای ایران رادیاتور می باشد.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_86877034511666104833359 (10).jpg

پکیج دیواری ایساتیس

برای این که بتواند بهترین و با کیفیت ترین نوع پکیچ را انتخاب کرد بهتر است از پکیجهای استاندارد و مارک استفاده نمود، یک نمونه آن پکیج دیواری ایساتیس نیو استار است که از درجه کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این محصول یکی از بهترین نوع پکیج محسوب می شود که قدرت بسیار عالی دارد و مصرف آن کم می باشد به نحوی که انرژی کمتری نسبت به بسیاری از پکیجهای دیگر مصرف می نماید. این محصول کاملا استاندارد است و در تولید آن ار قطعات درجه یک استفاده می گردد و یکی از بهترین نوع پکیج زمینی و دیواری محسوب می شود که به دلیل داشتن صفحه نمایش دیجیتال می توان آن را راحت تر تنظیم و کنترل نمود، انواع این محصول مرغوب و با کیفیت را می توان مستقیما از مراکز خرید معتبر به صورت آنلاین خریداری کرد.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_86877034511666104833359 (12).jpg

پکیج دیواری آریستون

در حال حاضر این شرکت پکیج دیواری آریستون توانسته تا مالکیت سایر شرکتهای بزرگی در کشور روسیه و انگلستان را نیز برای خود تصاحب کند و به کمپانی چند ملیتی تبدیل شود. گروه تجاری این مجموعه در تلاش است تا محصولات این شرکت را در انواع گوناگون و مدلهای متفاوت آن واردات کرده و با فرآیندی درست و اصولی در داخل کشور عرضه دارد تا قیمت تمام شده این محصولات به حداقل ممکن برای مصرف کنندگان برسند. همچنین برند آریستون دارای افتخارات بسیاری در عرضه جهانی است که در ادامه به آنها مختصرا اشاره می کنیم.

پکیج این کمپانی به عنوان پرفروش ترین پکیج دیواری جهان شناخته شده است.

تولید محصولاتی با کمترین شاخص مصرف انرژی در جهان با صرفه جویی در حدود 15 الی 35 درصد در انواع محصولات

ملقب شدن برند آریستون به برند و کمپانی دوستدار محیط زیست

اختصاص درجه بهره وری یا راندمان احتراق سه ستاره به پکیجهای آریستون

ارائه درجه بهره وری سه ستاره به تولید طبق استاندار آبگرمکن آریستون

کسب برند سبز در دو سال متوالی 2012 و 2013

کسب مدال طلای بهترین پکیج چگالشی در اسپانیا و بهترین محصول در کشور رومانی

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_86877034511666104833359 (13).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا