آراد برندینگ

بهترین اتفاق زندگی من با کسب و کارم رقم خورد

بهترین اتفاق زندگی من با کسب و کارم رقم خورد

بسیاری از افراد به دنبال راهکار ثروتمند شدن هستند در این راستا قصد دارم تجربه ثروتمند شدن خودم را با شما در میان بگذارم، من با ایده گرفتن از افراد موفق متوجه شدم که حوزه عایق یک حوزه پولساز است و توانستم با ورود به این حوزه به ثروت بالایی برسم در ادامه با این حوزه بیشتر آشنا خواهید شد.

عایق الاستومری دیوار

عایق الاستومری دیوار یکی از بهترین انواع عایق محسوب می شود، این عایق ها مقاومت بسیار بالایی دارند به طوری که از آنها می توان به عنوان یکی از مقاوم ترین عایق های تولید شده در صنعت نام برد. این عایق در صنایع مهم و مختلفی مثل صنایع ساختمان سازی و صنایع ماشین سازی و حتی صنایع دیگر کاربرد دارد. بهتر است برای معرفی هر محصولی ابتدا درباره خواص آن باهم گفت و گو کنیم خواص ورق عایق و عایق الاستومری برای دیوار از هیچکس پوشیده نیست، زیرا با به کار گیری این عایقها درون دیوار دیگر خبری از ورود هوای گرم یا هوای سرد نیست. همچنین جابه جایی صدا بین واحد ها در آپارتمان ها که امروزه تبدیل به امری آزار دهنده شده است توسط این عایق ها به راحتی مهار می شود.

بهترین اتفاق زندگی من با کسب و کارم رقم خورد

عایق الاستومری ایرانی

عایق الاستومری ایرانی که دارای کیفیت بالایی است لذا به دلیل افزایش نیاز به کیفیت این محصول خریداران داخلی و خارجی بسیار زیاد شدند. از آنجا که فوم الاستومری در کشور ما در شرکتهای مختلف با کیفیت عالی و ترکیبات مناسب طراحی می گردد انتخاب بینظیری برایتان خواهد بود. بین طرفداران استفاده از عایقهای الاستومری انواع محصولات الاستومری ایرانی بسیار گسترش پیدا کرده است. به دلیل اینکه 1. عایق الاستومری ایرانی از ذرات غیر شیمیایی تولید می گردد 2. نصب آن بر روی سطوح با مقاومت عالی در برابر حرارت و رطوبت همراه است. از آنجا که این عایق بدون هیچگونه تخریب می تواند مشکلات را حل کنند  طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

بهترین اتفاق زندگی من با کسب و کارم رقم خورد

عایق الاستومری حرارتی

عایق الاستومری حرارتی دارای انواع مختلفی می باشد، عایق رولی پشت چسب دار به جهت سهولت در استفاده از آن باعث سرعت دادن به پروژه های صنعت و ساختمانی می شود‌ این عایق برخلاف عایق های دیگر هنگام نصب آن باعث حساسیت نمی شود بنابراین خیلی سریع و راحت نصب می شود و در وقت و هزینه صرفه جویی می شود‌ عایق روکش پروتکت بلک در برابر رطوبت بالا مقاوم است بنابراین برای تهویه هوای مطبوع بسیار کارآمد می باشد. عایق صوتی و موج دار از دیگر انواع های عایق الاستومری می باشد این عایق به جهت ساختار سلولی که دارد مانع از ایجاد صداهای مزاحم می شود‌.

بهترین اتفاق زندگی من با کسب و کارم رقم خورد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا