آراد برندینگ

بدون شکست خوردن در 20 سالگی ثروتمند شدم

بدون شکست خوردن در 20 سالگی ثروتمند شدم

برای پولدار شدن باید سرمایه ‌گذاری کرد و مسلما برای این کار باید پول داشته باشیم من نیز ابتدا با خود می گفتم من پول شروع یک کسب و کار جدید را ندارم اما رفته رفته متوجه شدم از طریق پول مشتری یا همان پول در گردش می توان شغل ایجاد کرد و با این تفکر توانستم در زمینه سیب زمینی به سود برسم.

سیب زمینی آگریا

با توجه به مقدار زیادی از تولیدات سیب زمینی آگریا در همدان و استفاده بهینه از این محصول بازار خرید و فروش سیب زمینی آگریا بسیار پر رونق می باشد. البته این نوع محصول در تابستان به صورت کشت فضای باز تهیه می شود و خواص بسیار مفیدی دارد و نیز در زمستان از ذخایر سیب زمینی استفاده می شود و در چهارمین گروه غذایی پر مصرف قرار دارد. مهم ترین خواص این نوع محصول که آن را از سایر سبزیجات متمایز می کند این است که به جای دانه تکثیر رویشی دارد و مقدار بالای ویتامین سی موجود در سیب زمینی در محصولات مراقبت از پوست و ماسک هم استفاده می شود. می توان گفت سیب زمینی برای سلامت پوست، مو و به ویژه زمانی که سرماخوردگی مبتلا شده اید بسیار مفید می باشد.

البته شما مشتریان عزیز باید هنگام خرید سیب زمنیی دقت کنید زیرا در فصل زمستان در جاهایی که نگهداری می شود امکان یخ زدگی وجود دارد و سیب زمینی یخ زده برای سلامتی مضر است که باید برای مصرف سیب زمینی تازه خریداری کنید و می تواند به کاهش وزن کمک کند و حتی زمانی که به مقدار کم هم مصرف شود احساس سیری می کنید و بسیار کالری خوبی دارد.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (28).jpg

سیب زمینی بنفش ضد سرطان

یکی از پر مصرف ترین محصولاتی که به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد، در ایران در اکثر غذاها سیب زمینی بنفش ضد سرطان درجه یک ارگانیک استفاده می شود که با قیمت مناسب و تضمین کیفیت در بازار نیز عرضه می شود.

سیب زمینی شیرین حاوی مواد مغذی مهمی است که حتی در صورت پخته شدن، می تواند به طرز مختلف برای سلامت انسان مفید باشد. در زمستان، سیب زمینی شیرین اغلب فروخته می شود و برخی می گویند که مناطق گرمسیری آمریکا بیشترین کشت را دارند. در حالی که افراد قرار دادن این سبزیجات مفید را در رژیم غذایی خود نادیده می گیرند، زیرا معتقدند که حاوی درصد بالایی کربوهیدرات هستند و منجر به اضافه وزن می شوند.

اما این باور اشتباه است، سیب زمینی شیرین حاوی بسیاری از مواد مغذی مهم برای مقاومت در برابر بسیاری از بیماریها مانند کلسیم، آهن، فسفر و سایر ترکیبات است که به بهبود سلامت فرد کمک می کند.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (29).jpg

سیب زمینی شیرین

آیا شما هم به دنبال صادرات سیب زمینی شیرین هستید؟ مجموعا بیش تر از ۱۱.۵ میلیارد دلار سهم صادرات سیب زمینی به صورت فرآورده های یخ زده در بازار جهان است.

به ترتیب هلند، بلغارستان و آمریکا بزرگ ترین کشور های صادر کننده سیب زمینی هستند. در سال دو هزار و شانزده برابر با یازده درصد رشد صادرات سیب زمینی افزایش داشته و به کار گیری اصول بازاریابی و بسته بندی ، تولید کنند گان سیب زمینی محصول خود را به بازار های بین الملل صادر می کنند.

اولین تولید کنند گان سیب زمینی مردم آمریکای جنوبی بودنند که به وسیله فاتحان اسپانیایی به اروپا وارد گردیده شد و پس از آن به تمام نقاط جهان صادر شد. سیب زمینی به عنوان میوه ای سرشار از کربوهیدرات و نشاسته در سراسر جهان استفاده می شود. بزرگ ترین مصرف کننده سیب زمینی که سرانه صد و هشتاد و یک کیلو گرم در سال مصرف می کنند کشور بلغارستان است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (30).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا