آراد برندینگ

با شناخت ویژگی پسته هنگام خرید کلاه سرتان نمی رود

با شناخت ویژگی پسته هنگام خرید کلاه سرتان نمی رود

بسیاری از فروشندگان پسته مانده را با پسته تازه ترکیب می کنند و پسته تازه را رو می چینند تا خریداران متوجه نشوند و بتوانند جنس هایشان را به فروش برسانند و این درحالی است که حتی با شناخت کمی هم از ویژگی های پسته دیگر کسی نتواند فریبتان بدهد.

پسته اکبری خام

در حال حاضر به دلیل پر طرفدار بودن پسته اکبری خام و پسته خشک احمد آقایی درجه یک کارخانه های زیادی در زمینه ی تولید و پخش و عرضه ی آن فعالیت دارند. پسته اکبری محصول رفسنجان است که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است و ظاهری کشیده و خوش فرم دارد که طعم آن نیز بسیار خوشمزه است و از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی به پسته های آمریکایی دارد.

این نوع پسته به دلیل کیفیت و ویژگیهایی که دارد نسبت به انواع دیگر پسته ها قیمت بیشتری دارد که معمولا هم برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود.

پسته ها از اجزای اصلی و مهم در آجیل می باشند که غنی از پتاسیم و مواد مغذی هستند و مصرف آن برای کودک تا بزرگسال مفید و ضروری است.

C:\Users\ARAD\Desktop\wp8763828-2.jpg

پسته فندقی

یک عضو پرخاصیت و خوشمزه در خشکبار پسته است و پسته فندقی یکی از انواع پسته ها است که بسته بندی آن به صورت عمده و فله در بازار به فروش می رسد و برای خرید ارزان پسته ی فندقی می توانید مشخصات آن را در ادامه مطلب مطالعه کنید تا از خواص انواع پسته با خبر شوید.

از انواع پسته می توان به پسته ی احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته کله قوچی و پسته جنگلی اشاره کرد که خواص بسیاری از جمله تقویت نیروی جنسی، تقویت مغز و حافظه، آرامش قلب، آرامش اعصاب، تقویت معده، درمان اسهال، تسکین سرفه و باز کننده ی مجاری کبد دارد که برای دانش آموزان، ورزشکاران و زنان باردار و شیرده مصرف آن بسیار توصیه می شود.

پسته فواید بسیاری دارد که می توان به رفع کم خونی اشاره کرد و به افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می شود. پسته برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است و به باز شدن مجاری کبدی کمک می کند و همچنین اگر دچار اسهال خونی شده اید مصرف پسته به شما توصیه می شود.

اما مصرف بالای پسته برای سلامتی خوب نیست زیرا پسته منبع غنی ای از اسیدهای چرب مفید است و برای افرادی که دارای چربی خون بالا هستند توصیه نمی شود و همچنین خوردن زیاد آن باعث گرمی بدن و کهیر و دانه های قرمز در پوست می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\2_11zon-1-92-1030x700.jpg

پسته صادراتی رفسنجان

همانطور که می دانید برخی از محصولات کشاورزی و باغی به صورت صادراتی بسته بندی می شوند و با قیمتهای خاصی به فروش می رسند و یکی از این محصولات کره پسته صادراتی رفسنجان می باشد که کیفیت آنها بسیار مرغوب بوده و به صورت درجه یک و اعلا این محصول برای کشورهای خارجی صادر می گردد و برخی از این محصولات با همان کیفیت در بازار داخل عرضه می گردند.

پسته دارای خواص فراوانی است و ارزش غذایی بالایی دارد که در صد گرم از این محصول 20 گرم پروتئین، 15 گرم نشاسته، 130 میلی گرم کلسیم، 500 میلی گرم فسفر، 8 میلی گرم آهن، 950 میلی گرم پتاسیم و دیگر مواد معدنی وجود دارد و هر کدام از این مواد برای سلامتی قسمتی از بدن مفید می باشند.

علاوه بر این موارد پسته حاوی کربوهیدرات، اسید آمینه، روی، فیبر، چربی، سدیم، ویتامین ب6، ویتامین کا و ویتامین ث، فولات، کولین و غیره می باشد که ویتامین ث آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد و باعث می شود که فرد به راحتی در برابر بیماریها آلوده و بیمار نگردد.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_86877034511666104833359 (9).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا