آراد برندینگ

تکنیک های حفظ اعتماد به نفس برای رسیدن به موفقیت

تکنیک های حفظ اعتماد به نفس برای رسیدن به موفقیت

شما هم باید در کسب و کارتان شاید نتوانید با برندهای فوق العاده بزرگ رقابت کنید و کارهای فوق العاده بزرگ در سطح کشوری و حتی جهانی انجام دهید، اما میتوانید از سطح کم شروع کرده به پیشرفت کنید، یکی از این کسب و کارها تولید و داد و ستد در زمینه پتو پشمی می باشد.

پتو پشمی

یکی از کالاهای خواب که همه برای آرامش و راحتی بیشتر به آن نیاز دارند پتو می باشد پتو پشمی از نظر جنس در دو دسته قرار می گیرند که شامل: پتو پشمی مصنوعی و پتو پشمی طبیعی هستند.هر دو نوع این پتوها از پشم ساخته شده اند اما تفاوت اصلی آنها کیفیت، نرمی و ماندگاری پشمها است.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\32.jpg

پتو گوسفندی

پتو گوسفندی ضد آب ضخیم جدید از جمله پتو هایی است که مورد استقبال اکثر زوج های جوان قرار گرفته است. همچنین به علت جنس مرغوب و درجه یک پتو، همه روزه به خریداران آن اضافه می شود.این پتو ها به صورت یک و دو نفره به بازار عرض شده است، این کالای پرطرفدار دارای نرمی و لطافت بی نظیری می باشد

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6541.jpg

قیمت پتوی گلبافت دو نفره

قیمت پتوی گلبافت دو نفره به دلیل نرمی و لطافتشان بسیار به صرفه است و از محصولات پرفروش این کارخانه به حساب می‌ آید، مرکز تولید پتو گلبافت شادیلون، در مشهد است.این کارخانه به واسطه ارتباط مستقیم اش با شرکت های فروش اینترنتی، توانسته است تولیداتش را با سودی مقرون به صرفه و به طور مستقیم به دست مشتریان برساند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\45.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا