آراد برندینگ

مزه ثروتمند شدن را در جوانی بچشید

مزه ثروتمند شدن را در جوانی بچشید

در دهه‌ های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می ‌کردند و پذیرش این مطلب برایشان سخت بود. اما شرایط امروزروزگار ما بسیار متفاوت است. امروزه جوانان نیز داستان موفقیت‌های بزرگ خود را دارند، شما می توانید در سایه تکنولوژی اینترنت و با ورود به کسب و کار موفق مانند حوزه سیب زمینی پولدار شوید.

قیمت سیب زمینی امروز در اردبیل

قیمت سیب زمینی امروز در اردبیل بر اساس عوامل مختلف از جمله کیفیت، حجم خرید، نوع بسته بندی می‌ تواند دارای نرخهای مختلف و متفاوتی باشد که می‌ توان برای اطلاع از آن به مغازه‌ها و فروشگاه‌ های موجود در شهر مراجعه کرد. سیب زمینی یک ماده خوراکی بسیار خوشمزه می باشد که سرشار از بتاکاروتن است و وقتی که پخته شود به راحتی جذب بدن می شود. یک سیب زمینی کوچک حاوی 30 گرم کربوهیدرات است و یک فنجان پوره سیب زمینی حاوی 214 کالری، یک سیب زمینی پخته شده کوچک 129 کالری دارد که می تواند برای افرادی که اضافه وزن یا چربی خون دارند، مفید باشد. سیب زمینی به دلیل داشتن بتاکاروتن که پیش ساز ویتامین A می باشد، دارای یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. سیب زمینی سرشار از ویتامین B,C کمپلکس و آهن و فسفر می باشد. در سیب زمینی فیبر به مقدار کافی وجود دارد که باعث جلوگیری از مشکلات دستگاه گوارش و روده می شود.

مزه ثروتمند شدن را در جوانی بچشید

سیب زمینی با پنیر پیتزا

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و مستقل شدن خانمها، اکثر بانوان در خارج از منزل به کاری مشغول می باشند که بیشتر وقت آنها را خواهد گرفت. لذا غذاهایی چون سیب زمینی با پنیر پیتزا جزء غذاهای خوشمزه است که سریع آماده می شود و گزینه مناسبی برای شاغلین است. در واقع می توان گفت یکی از غذاهای پرطرفدار سیب زمینی با پنیر پیتزا بدون فر می باشد که فست فودیها برای جلوگیری از نرم شدن سیب زمینی سرخ کرده و ترد شدن آن ترفندهای خاصی دارند که یکی از این ترفندها قرار دادن سیب زمینی در آب جوش و شوک دادن آن با آب سرد می باشد که پس از این مرحله این سیب زمینیها را درون روغنهای خیلی داغ و زیادی قرار می دهند و در انتها پنیر پیتزا را اضافه می کنند.

مزه ثروتمند شدن را در جوانی بچشید

سیب زمینی سانتا

لازم به ذکر است که یکی از مرغوب ترین انواع صیفی، سیب زمینی سانتا می باشد که قیمت بذر این گیاه در تنوع زیادی در دسترس می باشد. این صیفی تاریخی چند هزار ساله داشته و طبق شواهد تاریخی اولین بار در جنوب آمریکا کشت می شده است و توسط مهاجران اروپایی به سراسر این قاره ارسال شده است، همچنین سیب زمینی جزو معدود گیاهانی است که در هر شرایط محیطی امکان پرورش آن وجود دارد و به راحتی می توان آن را حتی در محیطهای کوچکی مثل خانه هم پرورش داد.

مزه ثروتمند شدن را در جوانی بچشید

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا