آراد برندینگ

محصولات نساجی زندگی من را دگرگون کرد

محصولات نساجی زندگی من را دگرگون کرد

شاید بسیاری از افراد تصور می کنند بازار انواع پارچه از رونق زیادی برخوردار نمی باشد اما با دیدن زندگی شاغلان در این زمینه به خوبی خواهید دید که بیش از نود درصد آنها جزء ثروتمندان می باشند، پس شما هم زندگی خود را متحول کنید.

پارچه آنغوره

از آن جایی که همه ی تولیدی ها و مزون ها به فکر لباس های شیک  و لباس فرمالیته عروس اما با قیمت مناسب برای مشتریان خود هستند،‌ عمده فروشان پارچه آنغوره نیز با قیمت های رقابتی خود، سعی می کنند تا نظر مشتریان را به خودشان جلب کنند تا بازار فروش داغ تری داشته باشند.درفصل پاییز پارچه ای به اسم آنغوره یا همان موهر بسیار پرفروش و پرمخاطب است،‌ زیرا یک بافت نرم و ضد حساسیت دارد که مناسب تمامی سلیقه ها است و قیمت عمده و تک آن هم بسیار مناسب تر از سایر پارچه های این فصل است که همین موضوع باعث پرفروش بودن این نوع پارچه شده و چندسالی می شود که ترند بازار است. یکی از نکات طلایی که بسیار روی قیمت پارچه ها اثر گذار است، گرماژ به معنای سنگینی وزن یک یارد و یا یک متر از پارچه است، هر چه گرم یک پارچه ترمه بیشتر باشد، قیمت تمام شده نیز گران تر است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\mceu_17450278811666701965849.jpg

پارچه پنبه یکرو

یکی از محبوب ترین انواع پارچه که در مدتی اندک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و از کیفیت قابل قبول و موارد استفاده زیادی نیز برخوردار است پارچه پنبه یکرو کشی است، موارد استفاده این پارچه بسیار زیاد است. همانطور که میدانید و شاهد هستید زمین روز به روز در حال گرم شدن است و این افزایش دما طاقت فرسا غیر قابل تحمل است.از همین روز است که افراد به دنبال لباس و پوششی هستند که در درجه اول توانایی کاهش دما را داشته باشد، به همین دلیل استفاده از پارچه پنبه یکرو بسیار افزایش یافته است، تنوع و رنگ بندی از جمله دیگر توقعاتی است که افراد از یک پارچه با کیفیت دارند، همه این ویژگی ها در پارچه پنبه یکرو نمایان است، و از اقبال زیادی در بین مردم برخوردار است.این نوع پارچه نیز دارای دو نوع مختلف است، پارچه پنبه کشی و پارچه پنبه یکرو، هر کدام از این دو نوع دارای ویژگی های خاص خود است، و شما نیز باید متناسب با نوع نیاز و مصرف خود پارچه متناسب را انتخاب و خریداری کنید.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\mceu_45199959411666864082813.jpg

پارچه ترمه مانتویی

ترمه یک پارچه سنتی و قدیمی است. این پارچه ترمه مانتویی در گذشته با کرک و پشم و الیاف طبیعی ابریشم و امروزه نیز با نخ ‍پلی استر درجه یک بافته می شود. این پارچه برای تولید محصولاتی چون رومیزی ترمه، روتختی ترمه، روبالشتی ترمه، جامدادی ترمه، کیف دوشی ترمه، جانماز و سجاده ترمه، ست کیف و کفش ترمه، انواع پوشاک مانند مانتو و جلیقه ترمه و لباس فرمالیته عروس مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ترمه پارچه ای سنتی است که قدمت آن در ایران به چند صد سال می رسد. این پارچه در گذشته برای تولید لباس پادشاهان مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز برای تولید انواع لباس ها از ان استفاده می شود زادگاه پارچه ترمه به گفته برخی کشمیر و به گفته برخی ایران است. اما این پارچه امروزه در بیشتر شهر های کشور مانند تهران، قم ، کرمان، اصفهان، مشهد، تبریز و به خصوص یزد تولید می شود. پارچه ترمه یزدی بهترین کیفیت را دارا است و به زیبایی و کیفیت بالا مشهور است ترمه بافی در شهر یزد به عنوان هنر و صنعت مردم آن به شمار می رود.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\s8q6inJsBl.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا