رپورتاژ آگهی

خرید شیک‌ترین دامن‌های مجلسی و اسپرت از برنس مد

.

خرید شیک‌ترین دامن‌های مجلسی و اسپرت از برنس مد

دامن زنانه مجلسی

دامن‌، یکی از محبوب‌ترین آیتم‌هایی است که این روزها به‌عنوان ضروری‌ترین آیتم در کمد لباس بانوان شناخته می‌شود؛ پس خرید دامن زنانه در انواع مختلف را جدی بگیرید. همان‌طور که می‌دانید دامن‌ها انواع مختلفی مانند دامن اسپرت و دامن مجلسی دارند، که هر کدام را باید بسته به موقعیتی که قصد داریم برویم، به تن ‌کنیم. البته باید قبل از هر چیزی آن‌ها را بشناسیم و بدانیم که کدام دامن‌ها، در کدام دسته قرار می‌گیرند. ما در ادامه شیک‌ترین دامن‌های مجلسی و اسپرت را به شما معرفی خواهیم کرد؛ تا با آشنایی بیشتر بتوانبد انواع مدل دامن را از مزون پوشاک زنانه برنس مد خریداری کنید.

دامن پلیسه

دامن‌های پلیسه، دامن‌های مجلسی چند لایه هستند که در ظاهر چند لایه از پارچه به‌صورت موازی با هم، دوخته می‌شوند. این دامن‌ها با پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که اغلب چین‌های منظمی کنار هم دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دامن‌ها، همین چند لایه بودن آن‌ها ست که باعث حجیم‌تر دیده شدن می‌شود؛ بنابراین برای افراد لاغر بسیار مناسب هستند. پس اگر اندام متناسب و لاغری دارید خرید دامن زنانه پلیسه را در اولویت قرار دهید.

دامن پلیسه

دامن میدی

دامن‌های میدی که قد متوسطی دارند، در دهه‌های 1960 و 1970 میلادی پا به دنیای مد گذاشتند و هر خانمی به دنبال خرید دامن زنانه میدی بود. به‌طور کلی قد این مدل دامن‌ها بین زانو تا مچ پا هستند. اما محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها، روی زانو یا کمی زیر زانو است. از بهترین ویژگی‌های این دامن‌ها این است که هم می‌توان آن‌ها را با استایل مجلسی پوشید و هم استایل اسپرت و کژوال. همچنین این دامن‌ها برای هر مدل اندامی مناسب هستند. البته دقت داشته باشید که اگر پاهای لاغری دارید، بهتر است به سراغ مدل‌های پف‌دار آن‌‌ها بروید؛ اما اگر پاهایتان پر است، می‌توانید مدل‌های تنگ‌تر و بلندتری را به تن کنید.

دامن فون

دامن‌های فون‌دار معمولا در قسمت بالاتنه تنگ و در قسمت پایین گشاد هستند. البته ناگفته نماند که این فون‌ها در مدل‌های مختلف می‌توانند متفاوت باشند. به عنوان مثال برای دامن‌های مجلسی بلند، گشادی پایین دامن بیشتر از مدل‌های کوتاه آن‌هاست. این دامن‌ها برای افرادی که اندامی لاغری دارند و یا به‌طور کلی قسمت پایین‌تنه آن‌ها لاغر است، بسیار مناسب هستند. البته دقت داشته باشید که هر چه میزان فون بیشتر باشد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد پس در خرید دامن مجلسی دقت کنید.

اگر اندام شما به‌گونه‌ای است که در قسمت بالاتنه پهن بوده و شانه‌های شما بزرگ هستند، این دامن‌ها برای شما مناسب نیستند؛ پس بهتر است به سراغ مدل‌های دیگر بروید. اما اگر علاقه بسیار زیادی به مدل دامن‌ها دارید، توصیه ما به شما این است که دامنی انتخاب کنید که فون بسیار کمی دارد، همچنین برای آیتم بالاتنه شومیزی با یقه هفت در نظر داشته باشید؛ زیرا این مدل یقه‌ها گردن را کشیده و شانه‌ها را باریک‌تر نشان می‌دهند. همچنین افرادی که فرم اندام آن‌ها به شکل ساعت شنی است، دامن‌هایی با فون کم مناسب آن‌هاست.

دامن پیلی‌دار

دامن‌ پیلی‌دار یکی دیگر از محبوب‌ترین دامن‌های مجلسی است که این روزها طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است. اکثر خانم‌ها حداقل یک بار خرید دامن زنانه پیلی‌دار را انجام داده‌اند و این دامن را امتحان کرده‌اند اما این دامن مناسب همه نیست. این مدل دامن‌ها دارای تا خوردگی‌هایی هستند که باعث حجیم‌تر دیده شدن افراد می‌شوند. این دامن‌ها نیز مانند دامن‌های پلیسه برای افرادی که پایین‌تنه لاغری دارند، مناسب هستند.

دامن پیلی دار جدید

دامن کلوش

دامن کلوش یکی دیگر از پرطرف‌دارترین مدل‌ها در میان دامن‌های زنانه است. این دامن‌ها، از جمله دامن‌هایی هستند که دوخت آن‌ها بسیار آسان است و همچنین به‌راحتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا ست کردن آن‌ها با دیگر آیتم‌‍‌ها کار بسیار ساده‌ای است. این دامن‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به تمام کلوش، نیم کلوش، یک کلوش، کلوش نامتقارن، کلوش کوتاه، کلوش اروپایی و… اشاره کرد. با خرید انواع دامن زنانه کلوش می‌توانید استایل‌های مجلسی و اسپرت را داشته باشید.

دامن لنگی

از دیگر دامن‌های بسیار محبوب بانوان می‌توان به دامن لنگی اشاره کرد. این دامن‌ها که بیشتر به‌عنوان دامن اسپرت شناخته می‌شوند؛ بسیار ساده هستند و برای افرادی که فرم اندام آن‌ها به شکل ساعت شنی است، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. بهتر است افرادی که بسیار لاغر یا چاق هستند به سراغ این مدل دامن‌ها نروند. همچنین دامن‌های لنگی به‌دلیل داشتن برش عمودی بر روی پاها، افراد را قد بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین استفاده از این دامن‌ها برای افرادی پاهای بلندی دارند، مناسب نیست.

دامن جین

زمانی که کلمه دامن به گوشمان می‌خورد، محال است که به دامن جین فکر نکنیم. این دامن‌ها که امروزه بسیار ترند شده‌اند و به عنوان دامن اسپرت نیز شناخته می‌شوند؛ جزء ضروری‌ترین آیتم‌ها در کمد لباس بانوان محسوب می‌شوند. شاید تصور کنید که دامن‌های جین برای فصل تابستان مناسب نیستند، اما جالب است بدانید که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دامن‌ها این است که برای هر فصلی مناسب هستند.

ما در این مقاله انواع دامن‌ها مجلسی و دامن‌های اسپرت را به شما معرفی کردیم تا بتوانید بهترین خرید دامن زنانه را تجره کنید. شما می‌توانید برای خرید این دامن‌ها به سایت برنس مد مراجعه کنید. حال نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک از این مدل‌ها را می‌پسندید؟ چه ایده‌هایی برای ست کردن آن‌ها در ذهن خود دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا