آراد برندینگ

با عملگرا بودن به سرمایه مطلوب برسید

با عملگرا بودن به سرمایه مطلوب برسید

حتماً باید فردی عملگرا باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این مقاله بگیرید. یکی از بزرگترین ویژگی افراد موفق این است که آنها فردی عملگرا بودند و هر نکته و اصولی که یاد میگرفتند را در زندگی شان به صورت کاملاً عملی پیاده می کردند. بنده با عملگرا بودن و ارسال بار به خارج با ملزوماتی چون گوشی پزشکی رنگی، دستگاه اتوکلاو کوچک و دستکش نیتریل مشکی به پول زیادی دست یافتم.

گوشی پزشکی رنگی

یکی از ادوات مهم در حوزه پزشکی، گوشی پزشکی رنگی جدید می باشد که پزشک به کمک آن صداهای داخلی قسمتهای مختلف بدن انسان یا حیوانات مانند قلب، ریه و شکم را می شنود که البته این دستگاه با تقویت صدا، امکان شنیدن صداهای داخلی را با وضوح بالا می دهد.

با عملگرا بودن به سرمایه مطلوب برسید

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه هایی وجود دارند که از آنها برای استریل سازی و رفع آلودگی ها استفاد می شود و از آنها در دندانپزشکیها و مراکزی از این قبیل برای ضد عفونی تجهیزات دندانپزشکی استفاده می شود، قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک با توجه به سایز کوچک و بزرگش و با توجه به اینکه نو یا دست دوم باشد متغیر است.

با عملگرا بودن به سرمایه مطلوب برسید

دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل مشکی از ملزومات پزشکی می باشد اما حتما در اطرف شما افرادی هستند از بین فامیل یا دوستان نزدیک شما که از پوست حساس برخوردار باشند و در شغل های همچون پزشکی یا دندان پزشکی که به دلیل حساسیت بیماری و بهداشتی و یا حساسیت های پوستی مجبور به استفاده از دستکش می یاشند.

با عملگرا بودن به سرمایه مطلوب برسید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا