آراد برندینگ

اینگونه ثروت خواب رفته ام را بیدار کردم

تلاش و تلاش برای موفقیت امری مهم به شمار می رود. باید در جستجوی موفقیت بود و زمان و فکرتان را برایش خرج کنید. اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد. تلاش مستمر در مسیر درست ثروت بی نهایتی نصیبم کرد. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

سوزن بخیه دامپزشکی

در هنگام خرید سوزن بخیه دامپزشکی باید یکسری نکات و اصول خاصی در نظر گرفته شود، به خصوص که هر سوزن جهت کاربرد خاصی طراحی شده است:

در هنگام خرید حتما کیفیت و استاندارد ساخت این سوزن را بررسی نمایید، ضمن این که دارای تاییدیه بهداشتی باشد و از ترکیب مضری بهره نبرد.

نمونه ای را بخرید که در کنار تمام استاندارد های ساخت، سطوحی کاملا صاف و یکنواخت داشته باشد، در غیر این صورت در ورود و خروج به بافت دچار مشکل می شود.

بر حسب نوع بافت هدف و موقعیت آن در بدن حیوان، اقدام به انتخاب و خرید یک سوزن مناسب با نوک استاندارد و شکل منحصر به فرد نمایید.

قیمت سوزن بخیه زنی در حرفه دامپزشکی بر طبق پارامتر های ظاهری سوزن و تفاوت های موجود تعیین می شود، از این رو از ثبات قیمت برخوردار نمی باشد و تفاوت های زیادی در این زمینه به چشم می خورد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (13).jpg

سوزن بخیه دندان

سوزن بخیه دندان یک گزینه ایده آل و کاملا استاندارد جهت جراحی های اختصاصی دندانپزشکی در حفره دهانی، به خصوص ایمپلنت می باشد.

سوزن بخیه دندان از جمله لوازم پر مصرف و پر کاربرد در جراحی های مربوط به حفره دهانی می باشد که جهت نفوذ در بافت لثه طراحی شده است و ساختار منحصر به فردی دارد.

این ابزار جراحی در فرایند های مختلفی مانند برداشت لثه، جراحی لثه، جراحی بازسازی و ترمیمی لثه، کارگذاری ایمپلت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو کاملا اختصاصی می باشد.

امروزه این گروه از تجهیزات پزشکی با تفاوت های ظاهری نسبت به سایر سوزن های جراحی، طراحی شده و روانه بازار می شوند.

یکی از استاندارد های بخیه زدن جهت برقراری ثبات در ناحیه لثه تحت جراحی، بلوغ و ترمیم آن، به سوزن انحصاری و کاملا استاندارد آن بر می گردد که باید به آن توجه نمود.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (11).jpg

سوزن بخیه اسپاچولا

سوزن بخیه اسپاچولا برا اساس تعداد آن در هر بسته و همچنین نوع مواد به کار رفته در ساخت آن تعیین می شود.

با در نظر گرفتن تمام فاکتور های اثر گذار بر روی قیمت این محصول از قبیل اندازه، طول، شکل، وزن و کیفیت، قیمت هر بسته 100 عددی از این محصول دارای نوسانات زیادی شده است.

با توجه به نکات ذکر شده برای تعیین قیمت این محصول قیمتهای مشخص در بازار های مختص به عرضه این محصول با در نظر گرفتن نوسانات ارزی تغییر خواهد کرد.

به علت کاربرد فراوان این محصول در عرصه علم پزشکی، بازار فروش پر رونقی نیز دارد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (9).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا