آراد برندینگ

آینده ام را اینگونه بی نظیر ساختم

نگران آینده نباشید و تنها و تنها تلاش کنید. آینده چیز عجیب و غریب و از پیش تعیین شده ای نیست، آینده اتان به آن چیزی که امروز انجام می دهید بستگی دارد. من با ورود به دنیای تجارت توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

غذا ماهی کوی

غذا ماهی کوی در بسته بندی بسیار مناسب با مواد مغذی کاملا بالانس شده بهترین گزینه برای تعذیه و رشد هر چه زودتر ماهی می باشد که در ادامه خصوصیات آن را بین خواهیم نمود.

ماهی کوی از آبزیان بسیار خوشمزه با ارزش اقتصادی بالا است که هم برای تامین نیاز داخل و هم جهت صادرات به کشورهای دیگر پرورش می یابد.

برای پرورش بهتر این ماهی بهترین نوع خوراک نیاز است که با احتیاجات غذایی آن بیشترین میزان همخوانی را دارد.

غذای ماهی کوی دارای انواع بسیار مختلفی هستند چون برای هر دوره از زندگی این موجود به خوراک های با مواد غذایی متفاوت نیاز است.

این غذا به لحاظ میزان انرژی موجود در آن دارای انواع مختلفی است همچنین درصد پروتئین آن نیز متفاوت می باشد و این برای سایر مواد مغذی موجود در آن نیز صدق می‌کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T164154.225.jpg

غذای شاه میگو

شاه میگو اندازه بزرگتری نسبت به انواع میگوهای دیگر دارد و مشخصات غذای آن با انواع میگوهای دیگر متفاوت است.

از مشخصات غذای شاه میگو اندازه آن است که بسته به سن و سایز بسیار متفاوت می باشد.

شاه میگوهای کوچکتر از غذای پودری استفاده می کنند اما با افزایش سن غذای آنها نیز از نظر اندازه بزرگتر می شود و در سن بلوغ به شکل پلت در می آید.

از ویژگی های غذای شاه میگو استحکام زیاد آن است و قرار گرفتن آن در داخل آب باعث تجزیه سریع این محصول نمی شود.

در این غذا از روغن های گیاهی نیز استفاده شده است تا به این ترتیب میزان مواد مغذی موجود در آن افزایش یابد و به عبارتی انرژی این خوراک بیشتر شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T163830.256.jpg

غذا ماهی قزل آلا

برای کسانی که قصد خرید غذا ماهی قزل آلا را جهت تغذیه این جاندار دارند تهیه بهترین این محصول بسیار با اهمیت است و تعیین کننده میزان سود حاصل از پرورش میگو می باشد.

بسته بندی این غذا به گونه ای است که از تاثیر رطوبت بر روی آن جلوگیری می کند و به این ترتیب میگوها را سالم نگه می دارد بنابراین در خرید این غذا باید بسته بندی خوب آن انتخاب شود.

هنگام خرید این محصول مشخصات آن باید بر روی بسته بندی به طور کامل درج شده باشد تا در مزرعه و هنگام استفاده اطلاعات کاملی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

زمان خرید این غذا حتما به اندازه آن توجه کنید زیرا هر نوع اندازه از این خوراک برای استفاده مناسب نیست.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (98).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا