آراد برندینگ

این ریسک بی نظیر ابرموفقم کرد

باید یاد بگیریم ریسک کنیم و کمتر دیگران را قضاوت کنیم. ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که خود پیموده‌ایم می‌توانیم هدایت کنیم. در بخش هایی از مسیر باید ریسک کنید و این مهم جز با مشورت از راه پیموده ها میسر نیست، در مسیر تجارت با ریسک عاقلانه آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

سیر صادراتی دزفول

به لحاظ داشتن خاصیت ضدعفونی کننده سیر، از زمانهای قبل بعنوان ضماد بر روی زخم استفاده می شد، سیر صادراتی دزفول دارای مواد معدنی از قبیل: ید، کلر، گوگرد، آلیسین، فسفر، منگنز، روی، کلسیم، آهن و مقدار خیلی کمی پروتئین می باشد.

یکی از سبزیجاتی که دارای املاح معدنی بیشماری می باشد سیر است و به خاطر وجود همین املاح فواید درمانی بسیار زیادی را دارا می باشد، با اینکه می گویند کالری کمی در سیر وجود دارد، ولی این کالری به میزان مناسبی است و به هیچ وجه باعث چاقی نمی شود.

پزشکان توصیه می کنند برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و هنگام احساس ضعف در آن می توانید از سیر استفاده نمایید، سیر نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

از جمله بیماریهایی که احتیاجی به درمان ویژه ندارند سرماخورگی و آنفولانزا هستند و باید مراحل بیماری طی شود تا بهبود حاصل گردد، با این حال افرادی که هنگام سرماخوردگی به طور مرتب از سیر استفاده کرده اند مراحل بهبود بیماریشان سریعتر انجام شده.

رژیم غذایی روزانه ای که در آن از سیر استفاده شده باشد، می تواند فشار خون را به طور اساسی تنظیم نماید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174712.183.jpg

سیر حبه ای

از آسیب رساننده ترین بیماریها حمله قلبی است که به دلیل انسداد شریان قلب و فشار خون بالا به وجود می آید، می توان با استفاده روزانه و به طور مرتب از سیر حبه ای جلوی این حملات کشنده را گرفت و به بهبود عملکرد قلب کمک کرد.

تحقیقات حاکی از این است که مصرف سیر حبه ای در وعده های غذایی در کاهش سطح کلسترول خون تاثیر بسزایی دارد.

یکی از بهترین منابع تامین آنتی اکسیدان مورد نیاز روزانه بدن  سیر می باشد، آنتی اکسیدانها می توانند روند پیری مغز را بسیار کند کنند.

در سیر آنتی اکسیدانهای بسیار قوی وجود دارد که می توانند از بروز الزایمر و زوال عقل جلوگیری نماید همچنین خواص خنک کننده و تسکین دهنده سیر می تواند درمان مناسبی برای سر دردهای ضربه ای باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174331.415.jpg

سیر چینی

با استفاده روزانه از سیر چینی می توانید این فلزات مضر را از بدن دفع کنید، طی تحقیقات بعمل آمده از دست دادن تراکم استخوان در زنان خیلی سریعتر اتفاق می افتد و بیشتر است، لذا با مصرف مرتب سیر تازه می توان از پوکی استخوان پیشگیری نمود.

بعضی از افراد ممکن است میل چندانی به خوردن غذا نداشته باشند، با توجه به اینکه سیر عطر و بوی شدیدی دارد می تواند اشتهاآور باشد و همینطور سیر کالری بسیار کمی دارد، لذا به راحتی می تواند در برنامه غذایی روزانه جای بگیرد.

آنتی اکسیدانها می توانند از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری نمایند، به دلیل اینکه آنتی اکسیدانهای بسیار قوی در سیر وجود دارد، قادر است از پیشرفت سلولهای سرطانی هم جلوگیری نماید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T174301.753.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا