آراد برندینگ

با حوله ثروت در چنگال های شماست

در میان انواع لوازم پر سود بازار ما به شما فعالیت در حیطه ی کالای پر سود حوله را برای فعالیت جدید شما پیشنهاد می کنیم زیرا این کالا با فروش بسیار بالای خود می تواند سود های خوبی را برای فرشوندگان خود به ارمغان آورد حال برای آشنایی با این حیطه ی کاری پر سود و این کسب و کار پر رونق با ما همراه باشید.

حوله دستی ساده

حوله دستی دارای ویژگی های خوبی می باشد و همه ی افراد باید یک عدد از این محصول داشته باشند تا بتوانند نیاز روزانه ی خود را رفع کنند حوله دستی ساده در رنگ های متنوع و ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و در انواع مانند حوله دستی، حوله پالتویی و حوله نوزادی به بازار فروش عرضه می شود.

جنس حوله بر اساس کاربردی که دارد بسیار متفاوت است اما جنس حوله ی دستی به دلیل برخورد مستقیم با صورت باید بسیار لطیف باشد تا به پوست آسیبی نرساند وزن حوله تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد و هرچه حوله سنگین تر باشد، مرغوبیت پارچه آن بیشتر است خرید حوله دستی ساده یک کار بسیار آسان می باشد و شما با دانستن تنها چند نکته ی مهم می توانید محصولی کاربردی را برای خودتان تهیه کنید.

.

با حوله ثروت در چنگال های شماست

حوله دستی رنگی

قیمت حوله دستی رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، جنس حوله که می تواند پنبه، بامبو، پلی استریا پشمی باشد، اندازه ی حوله، کیفیت حوله و ضخامت آن بر روی قیمت حوله اثر می گذارند گرانی نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی از مهم ترین عوامل افزایش قیمت حوله دستی در سالهای اخیر بوده است، قیمت حوله دستی رنگی با سایز متوسط و جنس پنبه حدود 120 تا 140 هزار تومان می باشد.

چنانچه قصد خرید انواع حوله دستی با طرحها و رنگهای زیبا را دارید با ما در تماس باشید، تا محصولات با کیفیتی به شما عرضه نماییم در هنگام خرید حوله توجه کنید که جنس هر دو سمت حوله یکی باشد و پرز دهی نداشته باشد و قدرت جذب آب بالایی داشته باشد.

.

با حوله ثروت در چنگال های شماست

حوله دستی سه بعدی

هنگام خرید حوله دستی سه بعدی باید به نکات زیر توجه نمایید در صورت توجه به این نکات شما خریدی مطمئن و با کیفیت انجام خواهید داد اولین نکته در خرید استفاده از مارک ها شناخته شده می باشد که مورد تایید دیگران نیز بوده و از لحاظ کیفیت درجه یک می باشد.

هنگام خرید و سفارش این محصول باید به سالم بودن و نحوه دوخت آنها نیز توجه نمود و در صورت مشاهده مشکل از خرید خودداری نمایید نحوه بسته بندی و عرضه این محصول به بازار نیز به گونه ای است که به الیاف آن آسیبی نرسانده و در بهترین شکل و موقعیت خود برای فروش آماده می گردد قیمت حوله دستی سه بعدی با توجه به نوع الیاف، اندازه کیفیت و درجه یک بودن آن، میزان جذب آب به نوسانات موجود در بازار دچار تغییرات زیادی می شود.

.

با حوله ثروت در چنگال های شماست

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا