آراد برندینگ

شکست ناپذیری و دنیای پر پول نئوپان

برای اینکه بتوانید در آینده به جایگاه های بالایی برسید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حوزه ی محصولی پر سود همانند نئوپان که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند رقم بزنید برای آشنایی بیشتر با این حوزه کاری و انواع پر سود و پرکاربرد نئوپان ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نئوپان خام زیر پالتی

نئوپان زیر پالتی از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد اولین ویژگی نئوپان خام زیر پالتی که سبب جذب افراد به استفاده از آن شده است، هزینه مناسب و مقرون به صرفه آن می باشد‌ همچنین نئوپان در مقایسه با اتواع دیگر زیر پالتی که از جنس پلاستیک و فلز هستند نیز مناسب تر به نظر می رسد.

استفاده از این محصول موجب آن شده است که یا خیالی آسوده حمل و نقل را بدون نگرانی از آسیب دیدن اشیاء انجام دهید و از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وزن کم و سبکی آن اشاره کرد علاوه بر آن می توانید از این محصول برای حمل بار هایی با وزن های بالا نیز استفاده نمایید، چرا که از تحمل وزنی بالا و مقاوتی فوق العاده برخوردار می باشند‌.

.

شکست ناپذیری و دنیای پر پول نئوپان

نئوپان کفی تخت

مشخصات نئوپان کفی تخت به کار رفته با توجه به ضخامت آن، جنس پایه ها و نوع روکش متفاوت است نئوپان های مناسب برای تخت خواب از ضخیم ترین نوع این محصول است اولین نکته در خرید نئوپان کفی تخت توجه به ضخامت آن است که مقاومت بالا، و تحمل وزن های سنگین را نیز داشته باشد.

انتخاب نوع روکش علاوه بر استحکام آن، بر طول عمر و ماندگاری محصول بسیار مهم است که در زمان خرید آن را مد نظر قرار دهید برای تخت های دونفره حتما بررسی کنید سطح و ارتفاع دو لنگه آن یک اندازه باشد در غیر این تشک سریع تر خراب شده و باعث بروز کمر درد می شود جنس پایه ها، مقاومت و نوع نصب آن از دیگر نکات کلیدی است که قبل از خرید چک کردن آن را فراموش نکنید.

.

شکست ناپذیری و دنیای پر پول نئوپان

نئوپان طرح چوب

نئوپان طرح چوب، محصولی است که از بازیافت تکه های کوچک چوب بوجود می آید و در صنایع مختلفی تاثیر زیادی داشته است نئوپان طرح چوب است که از چوب های لایه لایه هم ارزان تر است هم دارای تراکم بالا و هم همگن تر این چوب برای کسانی که کیفیت بر قیمت ارجحیت پایین تری دارد بسیار مناسب است جنس این محصول از فیبر سبک تر است و ضخامت آن 0.3 تا 3 میلی متر است.

قیمت نئوپان طرح چوب تحت عواملی افزایش میابد که می توان از آنها به افزایش قیمت رزین و دیگر محصولات مانند چسب اشاره کرد به غیر از این موضوع کم شدن واردات آن از کشور های مختلف مانند روسیه نیز بر قیمت این محصول موثر است جدایی از تورم که بر هر محصولی تاثیر خود را دارد، داشتن تولیدی مرغوب نسبت به بقیه تولید کنندگان بر افزایش قیمتش موثر است.

.

شکست ناپذیری و دنیای پر پول نئوپان

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا