آراد برندینگ

فاصله بین فقر و ثروت تنها یک قدم است

فاصله بین فقر و ثروت تنها یک قدم است

می توان گفت فاصله ثروتمندان با افراد فقیر در تلاش و شهامت برای رسیدن به هدف است. آنها با اراده قوی و باور برای ثروتمند شدن قدم بر می دارند و درآمد حاصل از کارشان را به جای پس انداز در یک منبع درآمدزا سرمایه گذاری می کنند که موجب افزایش ثروت شان می گردد. در این مطلب قصد داریم چند منبع درآمدزا را بیان کنیم.

پتو مسافرتی تیسا

همان گونه که می دانید پتوها از اجزای جدا نشدنی سرویس های خواب می باشند. یکی از مارکهای مشهور و پرطرفدار پتو مسافرتی تیسا می باشد که دارای کیفیت بالایی است و در طرح ها و مدلهای متنوع در بازار موجود می باشد.

فاصله بین فقر و ثروت تنها یک قدم است

خرید ضد یخ لیکومولی

برای خرید ضد یخ لیکومولی به طور عمده فروشندگان معتبر این ضد یخ را به صورت بی واسطه به فروش می رسانند، این محصول در بسته بندی خاص و استانداردی ارائه می گردد و جز برندهای شناخته شده محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا به خوبی توانسته است در بازار فروش جایگاه خاص و ویژه پیدا کند.

فاصله بین فقر و ثروت تنها یک قدم است

تولید آجر لگویی

درگذشته برای ساخت بنا از آجرهایی از جنس سیمان عمده استفاده می ‌شده است که دارای معایب بسیاری بودند، در حال حاضر دستگاه تولید آجر لگویی ساخت این مصالح را بسیار آسان نموده است و با داشتن قالب مخصوص آجر مورد نظر را تولید می کنند که استفاده از این آجر در ساخت و ساز رشد بالایی یافته است.

فاصله بین فقر و ثروت تنها یک قدم است

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا