آراد برندینگ

به روز باشید تا پولدار شوید

به روز باشید تا پولدار شوید

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. پایبندی به تکنیک‌های گذشته، موجب این می شود که در مدت‌زمانِ کوتاهی از چرخه‌ی رقابت خارج خواهید شد. لذا باید کسب و کار خود را مطابق با تکنولوژِی جدید به روز کنید.

برنج طارم هاشمی مازندران

برنج طارم هاشمی مازندران در مقایسه با محصولات دیگر یک سر و گردن بالا تر از برنجهای دیگر قرار می گیرد و برنجهای طارم سنگی و یا طارم عطری در برابر برنج طارم هاشمی از کیفیت پخت پایین تری برخوردار می باشند و از نظر قد کشیدن بعد از پخت نیز برنج طارم هاشمی در مقایسه با برنجهای دیگر بیشتر قد می کشد.

به روز باشید تا پولدار شوید

بشقاب دیوارکوب سفالی

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین وسایل تزئینی بشقابهای دیوارکوب می باشند که در انواع سفالی، چینی و برنجی وجود داشته و امروزه نیز در متریالهای مختلفی تولید و توزیع می شوند. بشقاب دیوارکوب سفالی یکی از محبوب ترین بشقاب های دیوارکوب محسوب می شود که مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته است.

به روز باشید تا پولدار شوید

قیمت سیب درختی امروز

با آغاز برداشت و کشت سیب درختی از باغات، قیمت سیب درختی امروز در سرد خانه ها رو به افزایش است و دلیل آن کاهش میزان برداشت از سطح باغات بوده است، سیب درختی یکی از پرطرفدارترین و پرخاصیتترین انواع میوه می باشد که به دلیل ماندگاری بالا معمولا در سبد خرید قرار می گیرد.

به روز باشید تا پولدار شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا