آراد برندینگ

در عرض یک سال میلیاردر شوید

در عرض یک سال میلیاردر شوید

در حقیقت، میلیاردر شدن آسان نیست، اما با داشتن ایده خوب و کار و تلاش، میلیاردر شدن امکان پذیر است و برخی از اهداف ما به ظاهر غیرممکن به نظر می رسند اما وقتی می نشینیم و آنها را به گام های کوچک تر تقسیم می کنیم، دستیابی به آن ممکن می شود.

سیب زمینی پشندی

محتوای غذایی سیب زمینی پشندی بسته به نوع و نحوه تهیه آن می تواند متفاوت است و به عنوان مثال، سرخ کردن سیب زمینی کالری و چربی بیشتری نسبت به پختن آنها اضافه می نماید. همچنین لازم به ذکر است که پوست سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی است و پوست کندن سیب زمینی می تواند محتوای غذایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در عرض یک سال میلیاردر شوید

برنج کامفیروز اصل

برنج یکی از غذاهای ثابت ایرانی هاست و برنج کامفیروز اصل یکی از برنج های پرطرفدار می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد و از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است که برای بدن لازم است و برنج کامفیروز اعلا دارای شکل ظاهری گردو توپر می باشد.

در عرض یک سال میلیاردر شوید

عایق حرارتی و رطوبتی

در ساختمان ها برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و حرارت از عایق حرارتی و رطوبتی یا عایق رطوبتی پارسیک استفاده می کنند و برخی از کارشناسان به بررسی تاثیر عایق ها در جلوگیری از اتلاف انرژی پرداختند و اطلاعات خود را در جدولی دسته بندی کردند و با مشاهده آن در می یابیم که عایق ها نقش بسزایی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند.

در عرض یک سال میلیاردر شوید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا