آراد برندینگ

کسب درآمد 7 میلیون در 5 دقیقه!

کسب درآمد 7 میلیون در 5 دقیقه!

امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت پول درآوردن بسیار آسان تر از گذشته می باشد، افراد می تواند باکار کردن بر روی یک یا چند محصول و معرفی آن در فضای مجازی به درآمدهای بالا برسند.

انگور سفید

در صورتی که بارندگی نباشد باید به صورت مصنوعی آبیاری شود که انگور سفید اکثر باید در ماه های اردیبهشت و خرداد 10 روز یکبار آب داده بشود البته در ماه های گرم تر نیاز محصول به اب افزایش پیدا می کند که در این ماه های گرم باید 7 روز یکبار آب داده بشود بدلیل نسبتا مقاوم بودن این نوع محصول در فصل سرما باید می تواند تحمل کوچیکی داشته باشد و در گرما حتما باید رسیدگی به محصول دقیق باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\ههههههه.jpg

حوله استخری کودک

برای جذاب تر شدن زمان فراغت کودکان فرستادن به استخر می تواند مورد مناسبی باشد که منوط با استفاده از حوله استخری کودک و حوله آشپزخانه می باشد که پس از دوش گرفتن می توانند از آن استفاده نمایند برای اینکه کودکان خود را خوشحال نماید می توانید از طراحیهای منحصر به فرد و زیبای این محصول استفاده کنید.

C:\Users\ARAD\Desktop\خهخه.jpg

مانکن لباس

امروز بوتیکها و مغازه های بسیاری برای به نمایش گذاشتن طرح و مدل البسه خود از مانکن لباس زنانه و مردانه استفاده می ‌کنند. قیمت خرید و فروش این محصولات بسته به نوع و جنس آن متفاوت می ‌باشد نام مانکن برگرفته از کلمه فرانسوی می‌ باشد و به شخصی گفته می ‌شود که به کاره طراحی و به نمایش درآوردن لباس مجلسی برای فروش بهتر آن می ‌باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\3ث3ث.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا