آراد برندینگ

اسرار ثروتمندان و تفاوتشان با دیگران

اسرار ثروتمندان و تفاوتشان با دیگران

برای اینکه بتوانید در راه ثروت به درستی قدم بردارید و موفقیت به دست آورید باید بتوانید در اولین مرحله از کار خود، به اسرار ثروتمندان دسترسی پیدا کنید و آنها را با دقت بررسی کنید.

جیوه قرمز تو چرخ خیاطی

می دانید جیوه قرمز تو چرخ خیاطی چرخ های خیاطی قدیمی از ماده جیوه قرمز در نوع های مختلف جیوه قرمز الماس استفاده می کردند اما به دلیل این که این ماده بسیار خطرناکی می باشد دیگر از آن استفاده نمی کنند. چرخ خیاطی های زیادی هستند که از آن جیوه قرمز در ساخت آن استفاده شده است جیوه قرمز در چرخ خیاطی سینگر مدل های قدیمی آن استفاده شده است.

C:\Users\AMIN\Desktop\2 (10).jpg

صندلی مطالعه

با توجه به ویژگی و تناسب در تولید یکپارچه صندلی مطالعه ایران، تاثیر مستقیمی در بهینه سازی و تناسب بیومکانیکی را در بدن افراد هنگام مطالعه شاهد هستیم. صندلی های تولید شده با هدف بهبود و ارتقای سلامت در کشور تولید می شوند و پس از تولید مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند تا آنچه به دست مشتری خواهد رسید تمامی شرایط مرتبط با صندلی متناسب را دارا باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (11).jpg

کابینت به سبک ترکیه

کابینت به سبک ترکیه طرح ام دی اف جدید مقاوم در برابر رطوبت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین و قیمت مناسب ترین انواع کابینت در کشور ما و سایر کشورهای دنیا می باشد. امروزه تمام کشورهای دنیا محصولات خوب و مرغوب خود را به سایر کشور ها از جمله کشورهای همسایه خود صادر می کنند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین کابینت های ام دی اف محصول کشور ترکیه است.

C:\Users\AMIN\Desktop\9 (6).jpg

 

5/5 - (8 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا