آراد برندینگ

مسیر زندگی خود را در جاده ثروت انتخاب کنید

مسیر زندگی خود را در جاده ثروت انتخاب کنید

نشان دادن مسیر درست توسط افراد کمی صورت می پذیرد و اگر هم نشان داده شود ممکن است نتیجه نداشته باشد ولی ما راه مطمئن را با نتیجه خوب به شما نشان می دهیم.

صندلی اداری نیلپر مدل ocm 850s b

یکی از ویژگیهای منحصر به صندلی اداری نیلپر مدل ocm 850s b پشتی گردنی آن می باشد که جزو طراحیهای جدید برای صندلی محسوب می شود و علاوه بر آن چرخهای آن از جنس پلاستیک مقاوم طراحی شده اند که به راحتی امکان جابجایی در پشت میز بر روی آن وجود دارد و می توان بدون برخاستن از روی آن قفسه ها را مرتب کرد و اسناد مورد نیاز را از کشوهای پیرامون خود برداشت.

New-Project-28-2

سنگ فیروزه نیشابور

از دیرباز تا امروز استفاده از سنگها آن هم سنگ فیروزه نیشابور زنده به همراه دیگر سنگ های قیمتی همچون زمرد کبود بسیار در میان مردمان ایران زمین با بوده است به طوری که دیده و شنیده ایم که این حرفه به پیش از میلاد مسیح برمی گردد و توانست مخاطبان بسیار زیادی را در این حوزه ورود دهد

New-Project-23-8

لوله پلی اتیلن اصفهان

یکی از تجهیزات مهم ساختمان که انتقال دهنده استاندارد بوده و بسیار انعطاف پذیر است لوله پلی اتیلن اصفهان نمی باشد در اصفهان به وفور استفاده گردیده که برای انتقال انواع گازها و مایعات و مواد غیر در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. با فشار قوی که این لوله امروزه در سرتاسر جهان توانسته کاربردهای بسیار زیادی را برای خود اختصاص دهد که این لوله به دلیل انعطاف بسیار بالایی که دارد مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است.

New-Project-28-2 (1)

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا