آراد برندینگ

چرخ معیوب ثروت خود را به راحتی تعمیر کنید

چرخ معیوب ثروت خود را به راحتی تعمیر کنید

کسب ثروت نیازی به ساختار جدید برای خودمان ندارد و باید در تفکراتمان خانه تکانی کنیم که این راه بسیار آسان است.

کنسانتره آهن خشک

کنسانتره آهن خشک فقط در مورد آهن کاربرد ندارد بلکه در مورد خوراک دام و طیور، مواد غذایی و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما در این محتوا به خواص کنسانتره آهن خشک خواهیم پرداخت این محصول بسیار با ارزش از سنگ آهن به دست می آید، کنسانتره به شکل پودر است و آن را از انواع سنگ معدن از جمله مگنتیت و هماتیت تولید می شود و رنگ آن سیاه می باشد، این محصول برای تولید آهن و کالاهای دیگر در ذوب آهن و صنعت فولاد استفاده می شود.

5-320

خلال پسته

برای طرز تهیه خلال پسته می توانید از پسته خشک یا از پسته تازه استفاده کنید که هرکدام روش های خود را دارد در ابتدا می توانید پسته خشک را به صورت مغز خریداری کنید یا آن را با پوسته خرید کرده و در منزل خود مغز را جدا کنید، سپس یک ماهیتابه را روی شعله قرار دهید و داخل ان به اندازه آب بریزید تا کامل جوش بیاید، بعد از جوش آمدن پسته خشک را اضافه کنید تا 5 دقیقه بماند که پسته خشک کمی نرم شود، در مرحله بعد آب سرد در کنار دست خود بگذارید.

C:\Users\Salam\Desktop\New folder\download (3).jpg

نهال شلیل کرج

شلیل از میوه های بسیار خوش آب و رنگ و خوشمزه فصل تابستان می‌ باشد که به آب و هوایی بسیار معتدل احتیاج دارد. برای پرورش دادن میوه شلیل به نهال آن احتیاج می باشد.

نهال شلیل کرج را می توان از قلمه های درخت شلیل به دست آورد به این منظور که در فصل زمستان مثلاً بهمن ماه قلمه هایی از درخت شلیل را جدا سازی می کنند و آن را در داخل زمین به مدت چند ماه قرار می دهند تا به خوبی رشد کند و ریشه هایی را به دست آورد و پس از گذشت چند ماه آن ها را از خاک در می آورند و برای کشت دادن به زمین اصلی انتقال می دهند.

چرخ معیوب ثروت خود را به راحتی تعمیر کنید

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا