آراد برندینگ

قارچ صدفی خشک شیراز

قارچ صدفی خشک شیراز

باید بدانید که تشخیص قارچ سمی و غیر سمی تنها با ظاهر ضورت نمی گیرد چرا که بسیاری از قارچهای سمی بوده که ظاهری بسیار شبیه به قارچهای غیر سمی داشته و حتی متخصصان این امر هم ممکن است دچار اشتباه شوند پس به شما توصیه می شود به هیچ عنوان قارچ صدفی که در طبیعت با آن برخورد می کنید را برای خوردن انتخاب نکنید.

قارچ صدفی خشک شیراز

محققان دریافته اند که خواص  و قارچ صدفی به قدری زیاد است که دیگر نمیتوان گفت قارچ صدفی یک ماده غذایی مفید است و این قارچ را تحت عنوان دارو هم یاد می کنند اما خواص بی نظیر قارچ صدفی چیست که این نوع قارچ صدفی شیراز را زبانزد کرده است؟ قارچ صدفی دارای سطح بالایی از پروتئین، مواد معدنی بسیار مفید مانند سلنیوم که یک آنتی اکسیدان محسوب می شود، مس، پتاسیم و فسفر، کلسیم و آهن هستند. همچنین منبع سرشاری از انواع ویتامین مانند ویتامین دی و ویتامین ث بوده که وجود این املاح معدنی و ویتامینها خواص اعجاب انگیز قارچ صدفی را ایجاد کرده است در ادمه به بررسی برخی از این خواص دارویی قارچ صدفی اشاره خواهیم کرد:

  • کمک به ترشح انسولین: وجود کلسیم و ویتامین د به افزایش سطح انسولین و میزان ترشح این هورمون در افراد دیابتی کمک می کند و تحقیقات نشان داده است که مصرف این قارچ حتی به پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع دو جلوگیری می کند.
  • درمان سرما خوردگی: قارچ صدفی با داشتن ویتامین دی و ویتامین ث به افزایش سطح ایمنی بدن و بهبود علائم سرماخوردگی کمک می کند.
  • درمان و بهبود علائم آرتروز و پوکی استخوان: وجود کلسیم در قارچ صدفی می تواند باعث جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان و آرتروز شده و حتی در افراد مبتلا به آرتروز علائم را کاهش می دهد، همچنین افزایش سطح ایمنی بدن می تواند به کاهش علائم بیماریهای خود ایمنی مانند ام اس نیز کمک کند.

قارچ صدفی خشک

  • از مواد غذایی سالم که در اغلب آشپزی ایرانیها و کدبانو های عزیز ما در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد انواع قارچها به خصوص قارچ صدفی کوهی خشک می باشد که با خوردن آن احساس سیری به انسان دست می‌دهد و دارای کالری بسیار کمی می باشد و بهترین جایگزین برای غذاهای ناسالم و پرکالری می  باشد و اصولاً برای آن دسته از ورزشکاران که به دنبال غذاهای سالم و سیری زودرس هستند استفاده از قارچ سفید و صدفی چون منبع زیادی از پروتئین را در بر دارند و حتی برای کودکان بسیار مفید می باشد و مقاومت بدن آنها را در مقابل انواع بیماریها و عوامل آلرژی‌زا تقویت می کند.

قارچ صدفی خشک شیراز

  • برخی هنگام تشخیص آنها دچار اشتباه می شوند باید بگویم که قارچهایی که در دنیا می روید همه آنها خوراکی نیستند فقط برخی از آنها خوراکی  هستند که به صورت قهوه ای و یا سفید هستند و اگر احیانا درحال گشت و گذار در جنگل و طبیعت هستید باید گول ظاهر  سفید آنها را نخورید چون ممکن است برخی از آنها سمی باشند. یکی از نکاتی که باید هنگام خوردن آنها رعایت کنید شست و شوی آنها قبل از مصرف است و ابتدا باید آنها را در لگن کوچک بگذارید و روی آنها آب بریزید ولی سعی کنید آنها را زیاد نشورید زیرا قارچ صدفی خشک به سرعت آب را به خود جذب می‌کند و حتی موقع پخت و پز جمع می شوند آنها را به آرامی تمیز کنید و بعد با کمک یک پارچه حوله ای خشک کنید.

فروش قارچ صدفی

  • همانطور که گفته شد با توجه به خواص بسیار زیادی که این قارچهای صدفی کوهی دارند از فروش بسیار خوبی هم برخوردار هستند و همواره به میزان بسیار زیادی در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند.

قارچ صدفی خشک شیراز

  • مجموعه ما سالهاست در زمینه فروش قارچ صدفی عرضه این قارچها فعالیت دارد و همیشه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار مشتریان قرار داده ‌است به شما عزیزان هم توصیه می ‌کنیم که حتما یکبار خرید از سایت ما را تجربه کنید تا بتوانید از کیفیت محصولات ما لذت ببرید. برای این منظور باید فرم ثبت سفارش کالا را کامل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند و سفارش شما را ثبت نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا