آراد برندینگ

فروش شیلنگ گاز بخاری تهران

فروش شیلنگ گاز بخاری تهران

با گذشت زمان و پیشرفتهای علمی شیلنگ گازهای قدیمی کم کم منسوخ شده اند و در هر فروشگاهی که بروید فروشنده شما را به سمت خرید شیلنگ گاز نسوز سوق می دهد که واقعا گزینه مناسبی است چرا که شیلنگ گازها در خانه یکی از حساس ترین وسیله ها به شمار می آید و باید خیلی در خرید و حتی انتخاب نوع آن حساس بود. برای جلوگیری خطرات ناشی از شیلنگ گاز باید شیلنگ باکیفیتی داشته باشید که برای خرید شیلنگ باکیفیت هزینه بالاتری هم باید پرداخت شود، خیلی از کارخانجات برای اینکه قیمت فروش را کاهش دهند از مواد بی کیفیت و نامرغوب استفاده می کنند که همین باعث آتش سوزی و انفجار در منازل مسکونی و مکانهای تجاری می شود. به همین دلیل راهکارهای برای سنجش ایمنی شیلنگها وجود دارد که با هم بررسی می کنیم: همیشه باید توجهتان به شیلنگ گاز باشد و چک کنید که خدایی نکرده اگر ترک داشت سریعا اقدام به تعویض آن کنید. حتما از شیلنگهای باکیفیت و پیشرفته مانند شیلنگهای نسوز استفاده کنید، به هیچ عنوان از شیلنگهای مشابه مانند شیلنگ آب استفاده کنید، حتما بستهای دو طرف شیلنگ را چند وقت یک بار بررسی کنید.

فروش شیلنگ گاز بخاری تهران

البته ناگفته نماند که علاوه بر شیلنگ گازی و آبگرمکن خانگی که در خانه ها استفاده می شود، فروش شیلنگ گاز فشار قوی هم در بازار پر اهمیت است چرا که برای مصارف بالاتر، اماکن بزرگتر و دستگاه های صنعتی(برای کارخانجات بزرگ) در کشور استفاده می شود و تولید کنندگان باید نگاهی متفاوت برای تولید و کیفیت ساخت آن داشته باشند. اطلاعات کلی که درباره شیلنگهای گاز باید بدانیم این است که کلاف شیلنگهای گاز عمدتا 50 متری در بازار به فروش می رسند. مولفه های اصلی عملکرد شیلنگهای صنعتی درجه حرارت و درجه فشار است، البته ناگفته نماند که هر شیلنگی کاربرد خاص خودش را دارد و بر اساس آن استاندارد بندی می شود.

شیلنگ گاز بخاری

شیلنگهای گاز انواع مختلفی دارند و برای اتصال به گاز، بخاری، شومینه و غیره به کار می روند اما جنس شیلنگهای گاز استاندارد باید از جنس پلاستیک نسوز باشد چرا که در برابر گرما و سرما و تغییرات جوی آب و هوا از خود عکس العملی نشان نمی دهند و در شرکتهای معتبر تولید می شوند. نکاتی که حتما باید در استفاده از این نوع شیلنگ مورد توجه قرار دهیم عبارت است از اینکه از قرار گرفتن شیلنگ در مقابل حرارت و گرما جلوگیری کنید و همچنین در انتهای شیلنگی که به گاز یا بخاری وصل کردید بست بزنید چون مانع از حرکت و جابه جایی شیلنگ از جای خود می شود. اگر از شیلنگ حصیری استیل استفاده می کنید هر چند وقت یکبار بازدید کنید تا مطمئن شوید پاره و ترک نخورده باشد.

 

فروش شیلنگ گاز بخاری تهران

ز نمونه شیلنگهایی که کاربرد مصرفی برای نصب وسایل گرمایشی دارد شیلنگ گاز بخاری می باشد که برای اتصال بخاری، شومینه، پکیج دیواری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد بسیار بادوام است. ولی باید دقت کنید که نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید که منجر به فرسودگی می شود شیلنگهای گازی نسبت به نمونه های خود ارزانتر هستند و مقاومت خوبی دارند.

شیلنگ گاز تبریز

شیلنگهای گاز معمولا از جنس پلاستیک نسوز می باشند و یکی از بهترین نمونه های آن شیلنگ گاز تبریز است که دارای جنس بسیار خوبی است و در برابر سرما و گرما نیز مقاوم می باشد. معمولا متراژ کلافهای شیلنگ چیزی حدود 50 متر می باشد و دارای انواع مختلفی هستند از جمله انواع مواد کهنه و مواد نو، مواد لاستیکی، گرانول پی وی سی، مواد شفاف و یا منجید و همچنین بدون منجید نیز وجود دارند و عرضه می شوند.

 

فروش شیلنگ گاز بخاری تهران

حتما باید توجه داشته باشید که از لوله کشیهای استاندارد برای گاز استفاده کنید و در صورت نیاز از شیلنگهای چند لایه مانند شیلنگ گاز تهران استفاده نمائید که مانند سایر شیلنگ ‌های لاستیکی معمولی نیستند و در برابر ترکیبات نفتی و گازی مقاوم اند و فاسد نمی شوند. بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از شیلنگهای گازی می باشند زیرا این شیلنگها بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشند، دارای انعطاف پذیری و نرمی باشند و همچنین جریانهای الکتریکی را انجام نمی دهند. از آن جایی که برخی از شیلنگها مانند بسیار شبیه به هم می باشند برای تشخیص شیلنگ گاز و آب از یکدیگر نیز چندین نشانه وجود دارد از جمله اینکه شیلنگهای آب علامتهایی با رنگ قرمز یا آبی دارند، همچین اندازه، قطر و ضخامت شیلنگهای آب با گاز متفاوت است و جنس شیلنگ آب از پلاستیک، پی وی سی، پلی اورتن و پلی اتیلن است اما شیلنگ گاز از پلاستیک نسوز فشرده شده تشکیل شده است. در تفاوت دیگر بین این دو باید دقت کنید که قیمت شیلنگ آب از شیلنگ نسوز گاز ارزان تر است و هر دو مناسب با مایع مورد نظر خودشان می باشند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا