آراد برندینگ

قیمت پودر خون دامی مشهد

قیمت پودر خون دامی مشهد

امروزه در کشتارگاه های پیشرفته و مجهز به دستگاه کاملا بهداشتی در شهرهای مختلف نظیر اصفهان، شیراز، مشهد و غیره خونهای حاصل از کشتن حیوانات جمعاوری شده و به صورت آرد و پودر خون در می آید که این محصول منبع عظیمی از پروتئین می باشد. این محصول دارای بوی خاصی می باشد و سرشار از اسید آمینه های مفید می باشد اما نباید بویی به جز بوی مخصوص به خود را بدهد در این صورت محصول مشکوک به فساد و گندیدگی می باشد.

مراکز تولیدی و کارخانجات صنعتی در مشهد برای تولید پودر خون مشهد ابتدا خونهای تازه را در سردخانه قرار می دهند و پس از جوشاندن آنها مراحل کنترل کیفیت بر روی آنها انجام می شود و پس از آن خونها را خشک می کنند و با حرارت مجدد میکروب زدایی انجام می گیرد و در انتها با استفاده از دستگاه های مخصوص پودر و آسیاب می شوند.

قیمت پودر خون دامی مشهد

استفاده از پودر خون به جای آرد گوشت و منابع پروتئین حیوانی بسیار به صرفه و ارزان تر می باشد که اکثر دام داران از این محصول استفاده می کنند و آن را جایگزین پودر گوشت کرده اند اما این محصول اسید آمینه کمتری به نسبت پودر ماهی و سایر مناببع پروتئینی دام دارد. برای این منظور و برای جبران کمبود میزان پروتئین و اسید آمینه مقوی برای دام در این پودرها دام داران آن را به همراه مواد و پروتئینهای دیگر ترکیب کرده و به خوراک دام و طیور به آنها می دهند که اوایل دوره مصرف حیوانا از آن استقبال نمی کنند زیرا طعم دلنشینی برای آنها ندارد و باید حتما در ترکیبات دیگر استفاده شود تا دام آن را بتواند مصرف کند.

قیمت پودر خون

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از همه محصولات دامها در جهت رشد و نمو کاربرد بسیاری دارد که از جمله پودر خون می باشد که در مباحث پیشین با ویژگیهای این محصول آشنا شدید.

پودر خون را بیشتر از حیوانات گوشتی مانند گوسفند، گاو و حتی دامهای شیرده، بوقلمون، مرغ و غیره به دست می آورند این پودر را بیشتر به صورت کیسه ای و فله ارائه می شود و در کیسه های ضد آب که به مواد داخل کیسه در زمان جابجایی آسیب نرسد این پودر را باید در جای خشک و خنک که دور از رطوبت و گرمای هوا باشد نگهداری نمود.

قیمت پودر خون دامی مشهد

همان طور که می دانید قیمت پودر خون برای استفاده دامداران بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که می ‌تواند جیره غذایی و کاملی برای دام و طیور باشد که بعد از پودر گوشت طیور و پودر استخوان بهترین گزینه برای حیوان است. البته از این محصول در صنعت مرغداری نیز استفاده می شود مقدار پایین اسید آمینه در پودر خون را می توان با ترکیب پودرهای دیگر اسید آمینه پودر خون رابه حد تعادل رساند که برای مصرف دام و طیور مناسب باشد. ارزش غذایی که پودر خون دارد وابسته به پروتئین بالای آن است البته از چربی و رطوبت موجود در این پودر به خواص آن اضافه کرده است ۱۰ درصد از این محصول نیز از فسفر تشکیل شده است.

پودر خون دامی

خون انسان در مدت زمانی بین 40 تا 42 روز فاسد می شود و قابلیت استفاده مجدد را ندارد اما پودر خون حیوانات را می توان در دمای معمولی اتاق تا سالها نگه داری کرد. حیواناتی که برای مسابقات استفاده می شوند مانند اسب و گاو برای تقویت عضلات ماهیچه ای آنها از پودر خون در علوفه ای که  استفاده می کنند مصرف می شود.

قیمت پودر خون دامی مشهد

برای تکمیل کردن ماده غذایی دام و طیور و غذای حیوانات خانگی مختلف می توان از پودر خون دامی استفاده نمود با اضافه کردن این پودر می توانید مواد مغذی و پروتئین به علوفه دام و طیور خود افزوده کنید که در رشد و تکامل آنها می تواند نقش موثری داشته باشد. پودر خون در کشورهای غیر اسلامی دارای کاربردهای بیش تری نسبت به کشورهای مسلمان دارد و برای بسیاری از صنایع حتی صنعت مواد غذایی استفاده می شود. حتی در برخی از رستورانهای آنها این محصول سرو می شود اما نحوه ی فرایند و به مرحله رسیدن مصرف آن کمی متفاوت می باشد.

این مجموعه در زمینه فروش پودر خون فعالیت می کند و توانسته پودر خون با کیفیت و قیمت مناسبی را به مصرف کنندگان خود تحویل دهد. این محصول در ایران با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته آماده و روانه بازار می شود و این مجموعه توانسته با حذف دست واسطه گران قیمت این محصول را در حد مناسبی نگه دارد تا دامداران و مرغداریها بتوانند از این محصول استفاده کنند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا