آراد برندینگ

خرید گوشی پزشکی کاردیولوژی

خرید گوشی پزشکی کاردیولوژی

متخصصان زنان و زایمان برای شنیدن صدای جنین از نوع خاصی از گوشیهای پزشکی به نام گوشی پزشکی مامایی استفاده می کنند که نوع و شکل آنها با گوشی پزشکی متفاوت است.

صدای قلب جنین بسیار گنگ و مبهم است و شنیدن صدای آنها با کمک گوشیهای پزشکی معمولی کار دشواری است.

از این رو تولید کنندگان تجهیزات پزشکی عمده گوشیهایی را با عنوان گوشی مامایی طراحی و تولید نمودند و در قسمت بل آنها تغییراتی را ایجاد کرده اند تا صدای قلب جنین راحت تر شنیده شود.

شکل کلی این گوشیها شبیه به یک مخروط استاندارد می باشد که ورودی آن شبیه بل است و بر روی شکم مادر قرار می گیرد و قسمت شیپور مانند آن جهت انتقال صدای قلب جنین می باشد.

در هنگام کار با این نوع گوشیها باید دقت زیادی داشته باشید زیرا ممکن است در ابتدا صداهای مبهم و بمی شنیده شود اما با اندکی دقت صدای دقیق قلب جنین شنیده می شود.

خرید گوشی پزشکی کاردیولوژی

جهت خرید و کسب اطلاع از قیمت انواع گوشیهای پزشکی می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید و کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

همانطوری که پزشکان برای معاینه انسانها از گوشی پزشکی در خدمات پرستاری استفاده می کنند، دامپزشکان نیز  برای معاینه دامها و حیوانات از گوشی دامپزشکی استفاده می کنند.

پر کاربردترین کالا در دامپزشکی گوشی می باشد و به دامپزشک کمک می کند تا صدای جریان خون، قلب و ریه دامها و حیوانات را بشنود و بیماری آنها را تشخیص داده و اقدام به درمان آنها نماید.

خرید گوشی پزشکی دیجیتال

بر روی برخی از این دستگاه ها هاب اتصال صدا نصب می شود و تا تعداد 5 هندزفری را می تواند پشتیبانی کند و علاوه بر این دارای فیلترهای خاص صدای دام می باشند تا به وسیله آنها صدای دام مورد بررسی قرار گیرد.

خرید گوشی پزشکی کاردیولوژی

برخی از افراد و معمولا پزشکان به دنبال خرید گوشی پزشکی دیجیتال هستند که در هنگام خرید باید به برخی از نکات آن دقت داشته باشند و بررسی ویژگیهای این محصول می تواند تا حد زیادی راهنما باشد.

تنظیم صدا را تا چند درجه می تواند انجام دهد و نویزهای محیط را تا بیشترین حد ممکن از بین می برد، فیلترهای تخصصی دارد که صدای قلب، ریه و نویزهای مختلف را به صورت جدا گانه می تواند پخش کند.

سری این گوشی از جنس سیلیکون نرم می باشد و هدست آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد و علاوه بر این بسیار سبک می باشد که کمترین فضا را نیز اشغال می کند، وزن آن به صورت تقریبی معادل 175 گرم می باشد و حدود 70 سانتی متر طول دارد.

این دستگاه با استفاده از نرم افزارهای مخصوص به خود که بر روی کامپیوتر و یا موبایل امکان نصب شدن دارند می تواند انواع دیتاهای دریافتی را به اشتراک بگذارد و به وسیله بلوتوث امکان اتصال به نرم افزارهای کاربردی مخصوص به خود را دارد.

باتری این محصول مدت زمان خوبی را کار می کند و قابلیت شارژ سریع را دارد که به واسطه یو اس بی به راحتی شارژ می شود، تمامی قطعات آن قابل تعویض می باشد و توصیه می شود که بعد از هر چند وقت یک بار برای پیشگیری از شیوع بیماری در افراد قطعات آن را تعویض کنید.

گوشی پزشکی کاردیولوژی

در صنعت تولید تجهیزات پزشکی با تولید گوشی پزشکی کاردیولوژی انقلابی بزرگ شکل گرفت که با استفاده از آنها می توان ظریف ترین صداها را برای تشخیص بیماریها تشخیص داد.

این مدل گوشیها از انعطاف پذیری بالا و ظرافت بسیار زیاد برخوردار هستند و برای تشخیص بیماریها انتخابی ایده آل می باشند.

خرید گوشی پزشکی کاردیولوژی

بیشترین کاربرد برخی گوشی پزشکی کاردیولوژی برای شنیدن صداهای قلب، شریانهای بدن، ریه ها و دیگر اندامهای بدن و تشخیص مرگ یا زنده بودن، می باشد.

گوشیهای پزشکی کاردیولوژی از چهار بخش تشکیل شده است:

  • لوله گوشی
  • نوک گوشی
  • سرگوشی یا قطعه قرار گیرنده بر روی بدن
  • لوله با حالت کشی

قسمت لوله گوشی از جنس ورق فولاد می باشد و از یک سمت به نوک گوشی متصل می شود و در سمت دیگر آن دو انشعاب وجود دارد که به یک لوله متصل می شود و صداها را به گوشها ارسال می نماید.

لازم به ذکر می باشد که لوله های فلزی که در گوشیها استفاده می شوند دارای قابلیت فنری می باشند و به آسانی باز و بسته می شوند.

نوک گوشی همان لایه سیلیکونی است که پزشکان جهت شنیدن صدا در گوش خود قرار می دهند.

این قطعه با چندین سایز در تجهیزات پزشکیها موجود می باشد و هر پزشک با توجه به سایز گوش خود آن را خریداری می نماید زیرا نوک گوشی کوچک موجب می شود تا صداها واضح دریافت نشوند و نوک گوشی بزرگ موجب تحریک گوشها می شود.

قسمت بعدی در گوشیهای پزشکی سرگوشی می باشد که از سه بخش ساقه، دیافراگم و زنگ تشکیل شده است.

از دیافراگم برای شنیدن صداها با فرکانس زیاد مانند تنفس استفاده می شود و قسمت زنگ برای شنیدن صداهای ضعیف تر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا