آراد برندینگ

فروش آهن دست دوم خلازیر

فروش آهن دست دوم خلازیر

امروزه مراکز عرضه آهن دست دوم رونق بسیاری پیدا کرده و مشتریان زیادی جهت تهیه کالای مورد نظر به این بازار مراجعه می کنند. یکی از معروف ترین این مراکز، بازار آهن دست دوم خلازیر می باشد. ضایعات آهن یا آهن دست دوم، یکی از با ارزش ترین نوع ضایعات می باشد و استفاده مجدد از آن، بسیار توجیه پذیر و اقتصادی می باشد. آهن دست دوم اگر در محیط زیست باقی بماند، آثار مخربی از خود به جای می گذارد و می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری شود. فرآیند خالص سازی سنگ آهن، فرآیندی بسیار پیچیده، پر هزینه و زمان بر است و در صورت استفاده مجدد از آهن دست دوم، می توان در هزینه های تولید آهن صرفه جویی به عمل آورد. به دلیل بالا رفتن قیمت آهن در سالهای اخیر، مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید و استفاده از آهن دست دوم پیدا کرده اند و بازار این دسته از محصولات، رونق فراوانی یافته است.

فروش آهن دست دوم خلازیر

شما می توانید برای ثبت سفارش و یا ارتباط گرفتن با متخصصان و کارشناسان مجموعه آراد برندینگ فرم درج شده در سایت را پر کنید و یا با شماره های موجود در بخش دریافت مشاوره سایت تماس حاصل کنید تا پس از دریافت مشاوره برای خرید اقدام کنید.

آهن دست دوم خلازیر

شما می توانید برای تهیه کالا های مورد نظر به بازار آهن دست دوم خلازیر مراجعه نموده و با توجه به تنوع بالای کالاهای عرضه شده در این بازار، می توانید مطمئن باشید که قطعا به کالای مورد نظر خود دست خواهید یافت. آهن دست دوم، علاوه بر ایران در سطح جهانی نیز خرید و فروش می شود و دارای بازار پر رونقی می باشد.آهن دست دوم شامل چه مواردی است؟ به طور کلی می توان گفت که حجم عمده آهن دست دوم عرضه شده در بازار را آهن های حاصل از واگن قطار های فرسوده تشکیل می دهد و بازار خرید و فروش آن در کشور هایی مانند چین و ژاپن، بسیار فعال می باشد. به طور میانگین می توان گفت تیر آهن های دست دوم به قیمتی حدود 30 درصد کمتر از تیر آهن های نو، به فروش می رسند. البته عواملی چون کیفیت ساخت، جنس آهن یا فولاد و شرکت یا کشور سازنده نیز بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیمی دارند.

 

فروش آهن دست دوم خلازیر

استفاده از آهن دست دوم خلازیر علاوه بر پایین آوردن هزینه نهایی، باعث کمک به محیط زیست نیز می شود. از آنجایی که محصولات آهنی از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند و در صورت استفاده از رنگ های ضد زنگ، تا سالها بدون خرابی و پوسیدگی باقی می مانند، می توان از این محصولات به صورت دست دوم نیز استفاده کرد. امروزه بسیاری از کسانی که در امر ساخت و ساز فعالیت دارند، برای کاهش هزینه های ساخت مبادرت به استفاده از انواع آهن دست دوم می نمایند. به طور کلی دو نوع استاندارد در تولید تیرآهن لحاظ می شود. این استانداردها عبارتند از INP و . IPE از استاندارد INP بیشتر در کشورهایی نظیر روسیه و چین استفاده می شود و کشورهایی مانند ژاپن، ایران و کشور های اروپایی از استاندارد IPE برای ساخت تیر آهن استفاده می کنند. انواع فلزات دست دوم و قابل بازیافت، به دو گروه فلزات آهنی و غیر آهنی تقسیم می شوند. گروه فلزات آهنی به فلزاتی مانند آهن و فولاد گفته می شود که در ترکیب آنها از آهن استفاده شده باشد.

قیمت آهن دست دوم

همان طور که گفتیم آهن ها دارای انواع مختلف و کاربرد های زیادی می باشند و به همین دلیل قیمت آهن دست دوم برای استفاده های سبک تر بسیار مناسب تر از آهن های تازه تولید می باشد از موارد کاربرد این آهن ها نیز می توان به ساخت اسکلت فلزی سوله ها با استفاده از آن ها اشاره کرد البته اگر آهن ها مقاومت خوبی نداشته باشند نباید از آن ها استفاده کرد. در اولین مرحله برای استفاده از تیر آهن های استوک یا دیگر آهن های دست دوم در ابتدا باید آن ها را سند پلاست کرد و تمام زنگ زده گی ها و معایب دیگر را از بین برد.

فروش آهن دست دوم خلازیر

همان گونه که گفتیم آهن آلات دست دوم و استوک امروزه طرفداران زیادی دارند حال نوبت آن رسیده است که اطلاعاتی در باره خرید و فروش آهن دست دوم عمده به شما بدهیم چرا که استفاده از آن ها میتواند در کاهش هزینه ها بسیار کار ساز باشد. بیایید کمی در باره مزایا و معایب استفاده از تیر آهن های دست دوم صحبت کنیم. از مزایای آن می توان به مواردی اشاره کرد مانند این که استفاده از تیر آهن های استوک و دست دوم هزینه های ساخت را بسیار کاهش می دهد یکی از مهم ترین مزایای تیر آهن استوک اسن است که در اندازه های مختلف وجود دارد چرا که امروزه تیر آهن ها فقط در سایز های شش متری و دوازده متری تولید می شوند و جالب است که بدانید همین مزایا مخصوصا قیمت پایین این محصول باعث شده که در کشور هایی مانند چین و ژاپن خریداران زیادی داشته باشد که این خود یک فرصت صادراتی بسیار علی می باشد برای ارز آوری.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا