آراد برندینگ

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار رشت

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار رشت

یکی از کاربردی ترین متریالهای ساختمانی که در اکثر حیاطها، باغها و جلوی درب ورودی باغ ویلا مورد استفاده قرار می گیرد، موزاییک سنگ دار است.

کاربرد عمده این نوع موزاییکها در کف ساختمانها و کف پوش پیاده روها می باشد و بسیاری از افراد آنها را با نام کف پوش بتنی معرفی می کنند.

ساختار کلی این موزاییکها همانطور که در سایت آراد برندینگ هم گفته شد دو لایه ای است و در قسمت زیرین آنها از جنس بتن و قسمت رویی آنها سنگدانه ها قرار دارند و در واقع ترکیبی از سنگدانه و ملات سیمان می باشند.

تولید کنندگان برای سطح بالایی این نوع موزاییکها از انواع مختلف سنگ ساختمانی تزیین شده استفاده می کنند و آنها را به گونه ای طراحی می کنند که به عنوان کف پوش ساختمانها بسیار جذاب و شیک باشند.

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار رشت

موزاییکهای سنگدار به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر هستند:

موزاییک سنگ دار شسته

موزاییک سنگ دار شیاردار

موزاییک سنگ دار صاف

کارخانه های تولید کننده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید این نوع موزاییکها استفاده می کنند تا مزاییکهای درجه یک و مرغوبی را به بازار ارائه دهند.

در قیمت گذاری موزائیکهای سنگ دار پارامترهایی مانند: ابعاد، کیفیت، نوع موزاییک، مواد اولیه، تنوع طرح و رنگ تاثیر گذار است.

مواد اولیه سازنده این موزاییکها، سیمان، ماسه، پودر سنگ ، رنگهای افزودنی، سنگدانه و آب می باشد و به دلیل تنوع زیاد در طرح، به عنوان پر فروش ترین مصالح در عصر حاضر محسوب می شود.

از موزاییکهای سنگ دار به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارند برای کفپوش انبارهای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، کف کارخانه های تولید کننده مواد شیمیایی، پالایشگاه ها، نیروگاه های پتروشیمی، کارواشها و پارکینگها استفاده می کنند.

موزاییک پلیمری رشت

همچنین باید گفت در شهر رشت هم تولید موزاییک پلیمری امروزه با روشهای جدیدی صورت می گیرد که روند جدید تولید آن به زیبا تر شدن این محصول کمک کرده است.

اما باید گفت که زمانی‌که بتن پلیمری و کفپوش موزاییکی به‌ صورت کامل فرآیند تولید کیو رینگ خود را به اتمام رساند یک شبکه ‌ای سخت از پلیمرها ایجاد می‌ شود که این فرآیند به محصول نهایی ما ویژگیها و مزایا های بسیار مثبتی را به بتنهای معمولی خواهد داد.

شاید شما هم به این فکر کنید که این ابزار و موادها می ‌باشند که به این موزاییکهای پلیمری کیفیت می‌ دهند اما باید بگوییم که درواقع این دانش تخصصی یک ناظر تولید می ‌باشد که کیفیت محصول نهایی را بالا برده و تعیین می‌ کند.

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار رشت

اگر شما نیز علاقه‌ مند به این هستید که از انواع موزاییک پلیمری رشت و همچنین فرآیند تولید آنها آگاه شوید می‌ توانید با ما در ادامه این مقاله مفید همراه باشید و با خواندن این مقاله بتوانید شناخت بهتری از مدلهای پرفروش فرآورده‌ های بتنی داشته باشید.

کلمه موزاییک یک واژه ی برگرفت شده از یک کلمه ی خارجی می باشد که در زمانهای قدیم به چیده شدن منظم سنگها در کنار هم گفته می شد که در این دوره جدید به دکوراسیون انواع مختلف کفپوشها با بتن گفته می شود.

قیمت موزاییک طرح دار

هزینه ها همواره در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کند و بسیار از افراد قبل از خرید نسبت به اطلاع از قیمت موزاییک و سرامیک کف طرح دار اقدام می کنند زیرا هر کس دارای یک درآمد مشخص می باشد و مایل است حساب و کتاب دقیق را انجام دهد تا نهایتا بدون دغدغه محصول را در اختیار داشته باشد و باید در مورد هزینه ها این نکته را یادآور شویم که همه چیز به محصول انتخابی شما و قیمتهای موجود در بازار دارد و اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که قیمتها اصولی و استاندارد هستند و می توانید آنها را مقرون به صرفه بدانید.

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار رشت

بدیهی است که هر چه طرح روی محصول پیچیده تر و زیباتر باشد قیمت موزاییک طرح دار افزایش می یابد زیرا وقت و زمان بیشتری برای تولید آن استفاده شده است و یا اگر نمونه مورد نظر شما دارای دوام زیادی می باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت زیرا دارای طول عمر بسیار بیشتر می باشد و همچنین اگر محصول دارای رنگهای زیادی در سطح خود می باشد بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد اما به طور کلی با توجه به شرایط تمامی اقشار توانایی خرید این محصول را دارند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا