آراد برندینگ

خرید مانکن مانتو چوبی

خرید مانکن مانتو چوبی

در بازار فروش انواع مختلف لباسها، مغازه های لباس بچگانه همچون شورت بچه گانه همواره جز پر فروش ترین مغازه ها می باشند به همین دلیل خرید مانکن فانتزی با سایزهای مختلف کوتاه و‌ بلند، حتی به صورت دست دوم می تواند تاثیر زیادی در میزان فروش و تبلیغ کارهای جدید باشد.

هر فروشنده ای برای افزایش فروش خود نیازمند تبلیغات و عرضه درست محصولات می باشد از این رو داشتن مانکنهای شیک و مختلف که در سایت آراد برندینگ به طور کامل معرفی شده است در این امر بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل بسیاری از نمایندگیها انواع مانکنها، حتی نمونه های دست دوم را با کیفیت مناسب عرضه می‌ کنند که متقاضیان‌ می توانند بهترین مانکنهای لباس بچگانه را با قیمت مناسب خریداری کنند.

خرید مانکن مانتو چوبی

تقریبا در تمام مغازه های فروش لباس، استفاده از مدلهای مختلف مانکن متداول است و تاثیر زیادی در جذب مشتری و عرضه محصولات درجه یک ‌دارد اما در مغازه های لباس بچگانه و ‌کودکانه به دلیل فروش بالا تر و تنوع بیشتر محصولات، نیاز به تهیه مانکن برای فروشندگان ضروری تر می باشد.

مانکنها در طرحها و رنگهای مختلف ساخته می شوند که جنسهای متنوعی نیز دارند اما در صورتی که نیاز به تعداد زیادی مانکن باشد خرید آنها به صورت نو، زیاد مقرون به صرفه نیست به همین دلیل می توان از جنسهای دست دوم برای عرضه لباس بچگانه استفاده کرد.

خرید مانکن مانتو

پیش از خرید مانکن مانتو بهتر است با انواع مانکن لباس زنانه و کاربرد آنها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مانکنهای معمولی از پرکاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که می تواند از جنسهای مختلف باشد و بیشترین کاربرد آنها در مغازه ها و فروشگاه ها به ویژه عمده فروشیها می باشد.

این گونه از مانکنها فاقد جزئیات اضافی بوده و تنها یک مجسمه بسیار شبیه به بدن انسان می باشد و به منظور مقیاسی برای اندازه و القای شیک بودن لباس به مشتری و بیننده ها تولید شده است که فاقد ست و پا، کلاه گیس، جواهرات و غیره می باشد که می توان با توجه به سلیه خود به آن اضافه نمود.

از دیگر مانکنهای پر فروش و پر کاربرد که قیمت مناسبی دارند، مانکنهای بدون سر می باشد که در مغازه های تجاری مانند فروشگاه های کت و شلوار مردانه و یا فروشگاه مانتو به صورت نیم تنه و تمام تنه در جنسهای چوب روسی یا فلزی استفاده می شود.

خرید مانکن مانتو چوبی

مانکنهای واقع گرایانه از لوکس ترین و شیک ترین مانکنهای موجود در بازار می باشند که در رونق خرید مانکن مانتو تاثیرگذار بوده است دارای سر، دست و پا بوده و کاملا ظاهری انسان گونه دارند و در عین حال می توان ژستهای این مانکن را تنظیم کرد و تغییر داد و لازم به ذکر است که این مانکنها موجب فروش فوق العاده بالایی می شوند و جزئیات صورت و ژستهای مدرن و جذاب آنها از ویژگی بارز این محصولات می باشد.

از مانکنهای فرم دار نیز بیشتر برای خیاطیها به کار می روند زیرا در ابعاد استاندارد و فرم بدن انسان را دارد و همچنین قابلیت اتصال سوزن نیز به همراه دارند که به صورت نیم تنه و و تمام تنه موجود می باشند و مانکنهای طلا فروشیها نیز از این دسته مانکنها می باشد.

مانکن مانتو چوبی

همانطور که گفتیم مانکنها در خرید و فروش انواع پوشاک بسیار موثر می باشند و افرادی که در صنعت لباس زنانه فعالیت می‌کند همیشه دنبال روشی بوده اند تا مشتریان بسیار را جلب و جذب نمایند که مانکنها توانسته اند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند مانکنها در اصل یک نوع تبلیغ بسیار قدرتمند برای انواع لباس محسوب می شوند مانکنها انواع مختلفی دارند که هر فرد بسته به پوشاک تولید یا می فروشد از انواع مختلف آن از قبیل بچه گانه بزرگسال دخترانه پسرانه استفاده می کند.

خرید مانکن مانتو چوبی

جذابیت لباسها با نمایاندنشان صد چندان می شود که این کار را به وسیله انواع مانکن مانتو چوبی چرمی و فلزی انجام می دهند و به طور کلی تنخور یک لباس نشان دهنده هر چی بیشتر جلوه دادن آن می باشد که مانتوها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مانکنهایی وجود دارند که مانند برخی از عروسکها قابلیت تغییر حالت سر و دستان و پاها در آنها امکان پذیر می باشد که این امر باعث می شود تا ویترین شما از حالت یک نواختی خارج شود .

شما می توانید انواع مانتو در تن مانکنها ببینید تا متوجه تن خور و مدل آنها شوید که این امر به خرید هر چه بهتر کالا شما کمک می کند مانکنها در طرحها جنسها رنگها و قابلیتهای مختلفی تولید و به بازار ارائه شده اند که هر فرد بسته به نیاز و توان مالی می تواند نوع مد نظر خود را انتخاب نماید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا