آراد برندینگ

خرید رادیاتور پره ای استیل

خرید رادیاتور پره ای استیل

رادیاتور پره ای مدرن مدل افقی (Radiator) یا همان شوفاژ نوعی مبدل حرارتی می‌باشد که برای گرمایش محیط از ان استفاده‌ می‌کنیم.

استفاده از این سیستم در این عصر کاربرد های بسیاری در گرمایش داخلی محیط دارد انجام گرمایش توسط رادیاتور از طریق لوله های دارای آب گرم صورت می‌گیرد که درون آن لوله ها اب گردش می کند و حرارت و گرما را با جابه جایی خود به محیط منتقل می کند و البته گرمای قابل توجهی به صورت تابش ازسطح پره های رادیاتور به وجود می‌آید.

از رادیاتور پره ای مدرن به جهت گرمایش محیط استفاده می‌شود و معمولا بخاطر نفوذ هوا از سمت پنجره ها و درز های آن و توزیع بهتر حرارت در سراسر محیط، رادیاتور هارا در زیر پنجره نصب می‌کنند و البته تعداد پره های استفاده شده به مساحت اتاق و اتلافات ان بستگی دارد ضمن این محصولات شامل نمونه های متعددی می شوند که هر کدام به فناوری مدرن هوشمند سازی شده اند که شما عزیزان می توانید آنها را در سایت آراد برندینگ مشاهده نمایید.

خرید رادیاتور پره ای استیل

رادیاتور پره ای مدرن جزو پر استفاده ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها، مراکز و خانه ها می‌باشد.

قبل از ان برای گرمایش بیشتر از وسیله اب گرم کن استفاده می‌شد و اولین شخصی که سیستم گرمایش آبگرم مرکزی را ابداع کرد تریوله از کشور سوئد در سال ۱۷۱۶ میلادی بود و در سال ۱۷۷۰ جیمزوات برای اولین بار از رادیاتور های چند تکه که با بخار آب گرم می شد برای گرمایش محیط استفاده کرد.

این سیستم گرمایی بسیار پر کاربرد تکامل جدی تری پیدا نمود تا آن که در سال ۱۸۳۱، پرکنیز سیستم کامل گرمایش با آبگرم را که دارای مخزن انبساط بود را اختراع کرده و به نام خود به ثبت رساند.

رادیاتور پره ای استیل

رادیاتور های قرنیزی که یک نوع ابداع جدید می باشد که نیز چند سالی است بین مردم خواهان ویژه و مهمی پیدا کرده است اما بزرگترین مشکل زمانی رخ می دهد که این سبک از رادیاتور دچار خرابی و مشکل شده باشد و شما را مجبور می کند با هزینه زیادی اقدام به درست کردن انها و یا تعویض آنها بکنید.

خرید رادیاتور پره ای استیل

البته موضوع مهمی که وجود دارد این است که رادیاتور پره ای استیل فقط بر اساس شکل ظاهری تقسیم بندی نمی شود بلکه روش گرمادهی در انواع سطوح آن ها و مدل های ان نیز متفاوت است.

اساسا رادیاتورها گرمای خود را از طریق تابش و جابجایی به هوای اتاق پس می دهند و معمولا ۱/۳ گرمای خود را از راه تابش و ۲/۳ آن را از طریق جابجایی به هوای اتاق پس می دهند و تامین میکنند.

پس تنها راه حل موثری برای جلوگیری از کسری تابش، تعیین جایگاه مناسبی برای رادیاتورتان است.

این مکان باید به گونه ای اننتخاب شود که رادیاتور افزون بر گرمایش اتاق، هوایی مطبوع در هر نقطه از اتاق ایجاد بکند چون معمولا سردترین جایگاه در اتاق نزدیک پنجره اتاق است و به علاوه از طریق درزهای آن، هوا به داخل اتاق نفوذ کرده است، جایگاه و اندازه رادیاتورها با توجه به موقعیت پنجره ها تعیین می شود.

خرید رادیاتور پره ای

رادیاتور های پره ای افقی زمانی اختراع شدند که در جهان بحران انرژی به وجود آمده بود و نسل جدیدی از دستگاه های گرمایشی با ویژگی های صرفه جویی در انرژی مورد نیاز همگان در جهان بود، مشخصات کیفی و فنی بالای این وسیله باعث می شود تا آن ها به عنوان یک سیستم گرمایشی متعادل مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی رادیاتور های پره ای مدرن به شکل زیر است: دو ورق استیل با کانال های عمودی، که در حفره آن ماده خنک کننده به آرامی حرکت می کند، در قسمت عقب، پانل دارای دنده های یو شکل است که به کمک آن ها افزایش سطح انتقال گرما ایجاد می شود.

خرید رادیاتور پره ای استیل

شوفاژهای استیل را می توان به دیوار متصل کرد یا روی زمین نصب کرد، این دستگاه ها چند ویژگی دارند، آن ها به دلیل مقدار کمی خنک کننده موجود در شوفاژ ها، سریع به فرمان های کنترل کننده دما خودکار جواب می دهند، مراقبت از این نوع شوفاژ ها بسیار آسان است؛ شست و شوی این وسیله ها مشکلی به وجود نمیاورد این مزایا باعث شده است تا خرید رادیاتور پره ای با روند مطلوبی توسعه و فزونی یابد.

علاوه بر این، رادیاتور های پره ای مدرن افقی دارای فشار عملیاتی نسبتا بالایی هستند که مقدار آن ها از شش تا پانزده اتمسفر تغییر می کند.

با توجه به طراحی آن ها، شوفاژ های پره ای مدرن استیل با سادگی متمایز می شوند، بنابراین هم در یک فضای کلاسیک و هم در فضا با تکنولوژی پیشرفته هماهنگ به نظر می رسند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا