آراد برندینگ

قیمت پشم شیشه رولی

قیمت پشم شیشه رولی

امروزه از عایقهای صوتی و حرارتی بسیاری استفاده می شود که پشم شیشه تخته ای رولی فیلتری فشرده یکی از آنها می باشد

پشم شیشه که در لاتین Glass wool گفته می شود یکی از الیافهای عایق است که می تواند هر گونه رطوبت، حرارت و صوت را تحمل نماید که برخی آن را با نام فایبرگلاس نیز می شناسند ولی در اصل این دو با هم تفاوتهایی دارند که هر کدام از آنها را در جای مخصوص به خود به کار می برند.

و از آن جا که عایق خوبی در برابر حرارت و صدا می باشد کاربری بسیاری بالایی در بسیاری از صنایع دارد و جالب تر اینکه ماده اصلی تشکیل دهنده آنها شیشه های بازیافتی می باشند و زرد رنگ هستند که به چنین الیاف کاربردی و مهمی تبدیل می شوند.

قیمت پشم شیشه رولی

در ضمن شما می توانید در رابطه با هر سوالی در این زمینه با همکاران متخصص آراد برندینگ در این زمینه تماس حاصل فرمایید و خرسند می شویم که از طریق فرم دیدگاه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کاربرد پشم شیشه بیشتر به عنوان عایق رطوبتی، عایق دیواره حفره، کاشیهای سقف، عایق حرارتی، ساخت مخازن و غیره مصرف می شود قیمت خرید پشم شیشه با قیمت کارخانه را می توانید از وب سایت فروش ما دریافت نمایید.

پشم شیشه رولی

استفاده از پشم شیشه به جهت مزایای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به سبک بودن، قابلیت انعطاف و تحمل کردن بار زیاد، نصب آسان و شکل پذیری اشاره کرد پشم شیشه ها تا سرمای منفی 30 درجه را می توانند تحمل کنند.

آنها همچنین متشکل از الیافهای چند میکرونی می باشند که به جهت جلوگیری از پراکنده شدن آنها چسبهای خاصی در تولید آن به کار می برند تا دچار چسبندگی نشوند و به عنوان مثال برای تولید دو رول پشم شیشه به 20 بطری شیشه ای برای بازیافت نیاز داریم و از مهمترین مواد به کار رفته پس از شیشه های بازیافتی سنگ آذرین می باشد.

قیمت پشم شیشه رولی

باید توجه داشت که یکی از انواع پشم شیشه رولی می باشد که به آن پتویی نیز گفته می شود که ساخته شده از الیاف سبک و رول شده و منعطف ساخته شده اند.

در اکثر عایق کاریها کاربرد دارد از مزایای آن به سبب رول بودنش سهولت در برش زدن آن می باشد که حمل آسان آن نیز کاربری آن را افزایش داده است. از آن جا که به می تواند طیف وسیعی را پوشش دهد و نصب آسانی دارد بسیار مورد توجه واقع شده است و مانند یک پتو مقاوم و عایق در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های ساخت پشم شیشه شبیه به تولید پشمک می باشد.

این نکته مهم است که مقدار شیشه استفاده شده در یک رول از پشم شیشه بصورت تقریبی برابر با 10 عدد بطری شیشه بازیافتی می باشد پشم شیشه در دو نوع رولی و تخته ایی تولید می شود.

قیمت پشم شیشه

در ایران کارخانه های زیادی انواع پشم شیشه و عایق رطوبتی بی رنگ را در حجم بالا بصورت روزانه با مواد اولیه خوب و با کیفیت تولید می کنند قیمت پشم شیشه توسط کارخانه ها نسبت به مواد کیفی که در تولید آن به کار رفته است تعیین می گردد.

که البته قیمت نهایی این محصول با در نظرگرفتن هزینه های مازاد به دست نمایندگیهای فروش به مصرف کننده اعمال می شود شرکتهای پیشرو در تولید این محصول مدعی هستند که تولیدات پیش ساخته خود را با بهره مندی از تکنولوژیهای روز دنیا به مشتریان ارائه می دهند و محصولات آنها توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

قیمت پشم شیشه رولی

با توجه به نداشتن ثبات بازار ارز امروزه قیمت پشم شیشه در بین فروشندگان بصورت رقابتی شده است بیشترین فروش پشم شیشه و عایق الاستومری مربوط به فروشگاه هایی است که محصولات خود را باقیمت مناسب و ارزانتر به مشتری ارائه می دهند خرید پشم شیشه برای پیمانکاران ساخت و ساز همواره مهم بوده چرا که از اصلی ترین وسایل ساخت و ساز آپارتمان ها، ویلاها، ساختمانهای صنعتی و غیره محسوب می شود.

از مهمترین نکات در خرید پشم شیشه کیلویی بهره گیری از شیشه های یکبارمصرف و لمینت دوجداره است که این موارد ذکر شده به روش صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا