آراد برندینگ

خرید خرمالو خشک درسته

خرید خرمالو خشک درسته

یکی از تنقلات معرکه برای مهمانی، دورهمی، باشگاه و مدرسی کودکان خرمالو خشک می باشد همانند موز خشک علاوه بر مزه خوب دارای قیمت مناسب هم است

خرمالو یک میوه محبوب در بین مردم می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها مقاله همراه باشید و اطلاعاتی پیرامون میوه خشک خرمالو جنگلی و خریدخرمالو به دست آورید.

از جمله معروف ترین انواع خرمالو می توان به نوع ژاپنی و نوع آمریکایی آن اشاره کرد، همچنین از خرمالو در پخت انواع کیکهای تولد و شیرینی استفاده می شود.

خرید خرمالو خشک درسته

اگر خرید خود را از سایت آراد برندینگ انجام دهید قیمت محصول بسیار ارزانتر تمام می شود. خرید از سایت ما باعث می شود محصولات را در تعداد بالا و قیمت ارزان تهیه کنید.

ویتامینهای موجود در خرمالو خشک همانند سایر میوه خشک ازجمله پرتقال خونی خشک تاثیر زیادی رو قیمت آن ندارد این محصول دارای ویتامینهای نظیر ویتامین C  که برای بالابردن سسیستم دفاعی بدن در مقابل بیماریهای عفونی و همچنین این محصول پر از کلسترول برای کمک به متابولیسیم چربیها و همچنین دارای ویتامین A که برای تقویت بیناییو رشد استخوانها کمک فراوانی میکند این خوشمزه دوست داشتنی فشار خون را تنظیم و قلب را بهبود می بخشد در این قسمت به طرز تهیه خرمالو خشک می پردازیم.

خرمالو خشک درسته

کلسترول برای بدن به مقدار کم نیاز است و اگر به مقدار زیاد در بدن انباشته شود موجب می شود گرفتن عروق و باریکی رگها می شود که این باعث می شود قلب در عملکرد خود دچار مشکل شود و برای قلب بیماری به وجود آید، کلسترول اگر در سنین بالاتر کنترل نشود باعث بروز سکته مغزی و سکته قلبی می شود، خواص موجود در خرمالو، کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

خرمالو خشک منبع غنی ویتامین آ می باشد که این ویتامین باید حتما با بتاکاروتن جذب شود و بتاکاروتن در میوه های نارنجی وجود دارد که با توجه به اینکه خرمالو میوه ای نارنجی رنگ است در نتیجه ویتامین آ خرمالو جذب بدن می شود

خرید خرمالو خشک درسته

از مصارف و کاربرد فراوان خرمالو خشک درسته می توان در پخت شیرینی و شکلات نام برد، این میوه به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان می باشد از موجب محافظت بدن در برابر رادیکالهای آزاد می شود، همچنین ویتامین آ موجود در خرمالو خشک موجب تقویت بینایی می شود.

راه های مختلفی برای خشک کردن خرمالو درسته پاییزی وجود دارد مانند نور طبیعی خورشید، استفاده از بخاری و سیستم های گرمایشی ، استفاده از دستگاه میوه خشک کن و در آخر اینکه خرمالوها را داخل فر خشک کنیم.

اول از همه خرمالویی که میخواهید آن را خشک کنید دقت کنید رنگ پررنگی داشته باشد، بعد از اینکه خرمالو مناسب خشک کردن را خریداری کردید، آن را شستشو داده و به صورت گرد آن را برش داده، باید دقت کنید خرمالو را که برش می دهید آن را با ضخامت کم برش دهید تا خرمالو سریعتر خشک شود.

اگر تمایل دارید می توانید قبل از اینکه می خواهید خرمالو را خشک کنید بر طبق ذائقه خود از موادی مانند آبلیمو، نارنج، دارچین و غیره استفاده کنید.

در نهایت خرمالو برش داده را در یک سینی قرار داده و آن را مستقیم در معرض نور خورشید قرار دهید، برای جلوگیری از ورود حشرات به سینی می توانید یک توری بر روی آن قرار دهید تا خرمالوها در نهایت بهداشت خشک شوند.

خرید خرمالو خشک

درخت خرمالو مانند درخت نخل خرما که از گذشته تا به امروز در ایران کاشت می شود اصلاتا از چین و ژاپن بوده است در ایران کشت این محصول در مناطق گرمسیر می باشد ولی خشک کردن به صورت درسته این محصول در تمامی مناطق ایران امکان پذیر می باشد شما میتوانید با خرید این  محصول و خشک کردن آن به سود آوری بی نظیری دست پیدا کنید.

خرید خرمالو خشک درسته

با توجه به مطالب گفته شده اگر تمایل به خرید خرمالو خشک  دارید به سایت ما سرزده و سفارش خود را ثبت کنید، سفارش در سایت ما باعث می شود محصولات در سریعترین زمان با بالاترین کیفیت ممکن به دست شما برسد.

خرمالو دارای خاصیتهای فراونی می باشد که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم:

ضد سرطان

خاصیت اکسیدانی خرمالو خشک جلوگیری می کند از بعضی از سرطانها و همچنین وحود ویتامین آ در خرمالو خشک سبب تقویت بینایی چشم می شود.

افزایش انرژی در بدن

خرمالو به دلیل داشتن ویتامینهای گروه ب کمک میشود به تبدیل غذا به انرژی در بدن و همچینن برای تقویت سیستم عصبی و گوارشی موثر می باشد در کل وجود ویتامین ب ضد افسردگی می باشد.

خون ساز

آهنهای موجود در خرمالو خشک  سبب خون سازی در بدن می شود.

جذب آهن و ترمیم زخم

برای ترمیم زخمها به ویتامین c نیاز است که خرمالو منبع ویتامین c  می باشد بنابراین خوردن خرمالو با تامین و جذب آهن کمک می کند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا