آراد برندینگ

قیمت لازانیا سبزیجات زر ماکارون

قیمت لازانیا سبزیجات زر ماکارون

یکی از غذاهای ایتالیایی که در سراسر دنیا به دلیل طعم خوبی که دارد معروف شده است لازانیا می باشد، خرید و فروش این محصول در طعم های متنوعی مانند سبزیجات و اسفناج با قیمت مختلفی انجام می شود.

لازانیا یک غذای بین المللی است و در واقع نوعی پاستا ورقه ای می باشد که لایه های آن با سس پر می شوند، در این مطلب که یکی از مقالات سایت آراد برندینگ می باشد به بررسی طرز پخت لازانیا نوع سبزیجات، اسفناج و نکات طلایی برای تهیه آن می پردازیم و در انتها شما را برای انتخابی بهتر راهنمایی خواهیم کرد.

قیمت لازانیا سبزیجات زر ماکارون

با توجه به محبوبیت این غذا مراکز متعددی اقدام به عرضه این محصول کرده اند، قیمت لازانیا با توجه به نوع آن و برند تولید کننده محصول تغییر می‌کند در نتیجه با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد.

در دستور پخت این غذا تنوع زیادی وجود دارد و معمولا با گوشت یا مرغ تهیه می شود اما برای افرادی که گیاه خوار هستند با سبزیجات و اسفناج پخته می شود که در ادامه مطلب روش پخت آن را شرح می دهیم.

لازانیا سه قسمت اصلی دارد که شامل موارد زیر می باشد: لایه اول خمیر لازانیایی می باشد که آن را تهیه کرده اید و به شکل ورقه ای پهن است. لایه دوم در بین ورقه ها خوراک اصلی قرار داده می شود. در لایه سوم از سس و پنیر پیتزا برای بهتر کردن طعم غذا استفاده می شود.

قیمت لازانیا سبزیجات

افرادی که گیاه خوار هستند یا به طعم گوشت علاقه ای ندارند می توانند با خرید لازانیا سبزیجات یک غذای رژیمی و خوشمزه برای خود آماده کنند.

روش پخت لازانیا سبزیجات و اسفناج به یک صورت می باشد و در بخش بعدی که مربوط به لازانیا اسفناج می باشد آن را توضیح می دهیم، این روش پخت برای لازانیا بسیار مناسب است و به گونه ای می باشد که بعد از خوردن آن احساس سنگینی نمی کنید.

قیمت لازانیا سبزیجات زر ماکارون

به صورت کلی نکات طلایی که برای پخت و اطلاع از قیمت لازانیا سبزیجات این غذا باید در نظر گرفته شود بر این اساس است:

موادی که در لایه میانی قرار می گیرند با روغن کمی پخته شوند. پیاز باید خیلی ریز خرد شده باشد که برای این کار می توانید آن را رنده کنید. روی ورق های لازانیا مقدار کمی از مواد را قرار دهید و به خوبی پخش کنید. حتما از ظرف پیرکس استفاده کنید.

همراه با ظرف غذای خود یک ظرف پیرکس دیگر را با آب پر کنید و داخل فر بگذارید تا از خشک شدن لازانیا جلوگیری شود.

در انتهای پخت فر را به مدت 2 تا 3 دقیقه روی حالت گریل بگذارید تا روی غذای شما خوش رنگ شود.

پس از در آوردن غذا از فر حدود 10 دقیقه به آن زمان دهید تا سرد شود سپس آن را برش دهید چراکه لازانیا اگر به صورت داغ بریده شود از هم می پاشد.

قیمت لازانیا زر ماکارون

جالب است بدانید که لازانیا در گذشته ها بوده است و در قدیمه به شکل پاستا معروف تر بوده و آن را به این اسم می شناختند. که این اسم از منطقه ای در ایتالیا به نام رومانیا برگرفته شده است. قدیمی نحوه پخت آن به زمان ها بسیار قدیم بر میگردد. به طوری که بسیاری از افراد هنوز با بسیاری از میوه ها و سبزیجات ها آشنایی نداشتند و حتی بسیاری از افراد گوجه فرنگی را نمی شناختند.

قیمت لازانیا سبزیجات زر ماکارون

در مطلب فوق به قیمت لازانیا زر ماکارون اشاره شد که برای گیاه خواران مناسب است، لازانیا اسفناج نیز محصولی مناسب برای فروش به این افراد می باشد.

روش پخت لازانیا اسفناج به صورت زیر می باشد:

در یک تابه نچسب 2 الی 3 قاشق روغن ریخته و پیاز هایی که از قبل خرد کرده اید را داخل روغن تفت دهید.

اگر به سیر علاقه دارید می توانید آن را به صورت رنده شده به پیاز ها اضافه کنید.حرارت را نسبت به حالت قبلی کمی زیاد کنید و قارچ هایی که به صورت ورقه ای خرد کرده اید را داخل تابه بریزید، علت حرارت بالا برای از بین رفتن آب قارچ ها می باشد مواد پخته شده را از داخل تابه خارج کرده و اسفناج های خرد شده را داخل آن بریزید و تفت دهید.

درب تابه را بسته و کمی به اسفناج ها زمان دهید تا نرم شوند سپس درب را بردارید و حرارت را بالا ببرید تا آب اسفناج ها کشیده شوند.در کاسه ای پنیر خامه ای را هم زده و قارچ و اسفناج را با آن مخلوط کنید سپس آن را هم زده تا یکدست شوند.

درب بسته لازانیا اسفناج را باز کنید و ورقه های آن را داخل آب جوش به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا بپزند.

پس از پخته شدن ورقه ها را آبکش کنید و آب سرد آن ها را بشویید.

 

ظرف پیرکس را با کمی روغن چرب کنید و ورقه ها را کنار هم بچینید سپس از موادی که آن را از قبل آماده کرده اید 2 قاشق روی ورقه ها بریزید و آن ها را پخش کنید. روی مواد مقداری از پنیر پیتزا را ریخته و مراحل قبل را تکرار کنید سپس در لایه آخر که روی غذا محسوب می شود مجددا از پنیر پیتزا استفاده کنید.

روی لازانیا و اطراف آن یک فنجان شیر بریزید تا بعد از اینکه پخته شد خشک نشود. ظرف را داخل فر به مدت حدودا 30 دقیقه قرار دهید تا روی آن برشته شود، پس از طی این مراحل لازانیا اسفناج شما آماده میل کردن می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا