آراد برندینگ

فروش خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

فروش خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید.

خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است.

کشور ما دارای بیشترین تنوع در خرما می باشد که یکی از خوش طعم ترین آن ها خرمای کبکاب است. شرکت های مختلفی از جمله مجموعه های همکار شرکت بزرگ آراد برندینگ در زمینه بسته بندی و توزیع این محصول فعالیت می کنند که یکی از این شرکت ها خرمای کبکاب می باشد که با نام تجاری سانا محصولات خود را توزیع می کنند.

فروش خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

خرمای کبکاب که از خرما های صادراتی ایران هم هست در مرحله ای که کال است و هنوز نرسیده که اصطلاحا خارک هم نامیده می شود به رنگ زرد می باشد و در مرحله ای که رسیده می شود و رطب نام می گیرد که مانند پودر قهوه خرما به رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره در می آید. شیرینی این خرما بسیار مناسب است و اصلا زننده نیست و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد.

خرمای کبکاب شیره دار

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است خواص خرما ربی این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

فروش خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

در خاصیت ضد سرطانی خرمای کبکاب شیره دار هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هردو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شده تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیش گیری شود.

خوردن خرما در هنگام افطار و سحر در روایات اسلامی توصیه شده است چون برای رفع عطش و ممانعت از تشنگی بسیار موثر است.

تعیین قیمت خرما کبکاب خشت به چند عامل ربط دارد. از جمله این عوامل نوع بسته بندی آن است. در خرما بسته بندی حرف اول را می زند.

فروش خرمای کبکاب بوشهر

برای بسیاری از افراد عطر و طعم خرمای خریداری شده بسیار‌ مهم است از این‌ رو معمولا خرمای کبکاب بوشهر را انتخاب می کنند مرکز تولید و‌ فروش این نوع خرما در استان بوشهر می باشد که محصولات این استان در تمام نقاط کشور عرضه می‌ شود و همه‌ ساله بخشی از بهترین محصولات خود را به کشورهای هم‌ جوار نیز صادر می کنند ما در این مقاله سعی به خصوصیات خرمای کبکاب بوشهر و عرضه گسترده آن د‌ر کشور می پردازیم.

فروش خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

با‌ توجه به عطر و طعم متفاوتی که انواع خرمای کبکاب دارد طرفداران آن نیز بسیار زیاد می باشد همین امر فروش خرمای کبکاب بوشهر را صعودی نموده و آن را به یکی از پر فروش ترین خرماهای موجود در بازار تبدیل کرده است فراورده های مختلفی هم از این نوع خرما تهیه می شود از جمله شیره خرما، چیپس خرما و دیگر محصولاتی که از آن تهیه می شود علاوه بر استفاده گسترده ای که از خود میوه خرما کبکاب صورت می گیرد از شیره آن نیز استفاده های بی شماری می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین استفاده ای که از شیره و‌ فراورده های دیگر خرما کبکاب می شود در تهیه انواع کیک و‌ شیرینی و محصولات خوراکی است و شیره خرما به عنوان شیرین کننده و‌ طعم‌ دهنده غالب مطرح است به دلیل تقاضای زیادی که برای خرید خرمای کبکاب وجود دارد همواره تولید آن بیشتر‌ و‌ بیشتر می شود امروزه در بوشهر نخلستانهای وسیعی برای برداشت هر‌ چه بیشتر ‌خرما کبکاب به وجود آمده است تا پاسخگوی نیاز بازار باشند.

خواص و کیفیت بالای این نوع خرما باعث شده است تا آن ‌را به عنوان یک‌ محصول صادراتی عمده عنوان کنند بسیاری از شرکتهای‌ توزیع کننده خرما کبکاب و فراورده های آن با در نظر گرفتم سلایق خریداران این محصول را در بسته بندیهای متنوعی عرضه می ‌کنند کیفیت بی نظیر این نوع خرما که مرغوب ترین آن در بوشهر تولید می شود مورد توجه بسیاری از تجار و خریداران عمده خرما قرار گرفته است.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا