آراد برندینگ

سالاد کلم و لوبیا چیتی یک و یک

سالاد کلم و لوبیا چیتی یک و یک

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که که به صورت کنسروی می توان مصرف کرد کنسرو لوبیا چیتی است قیمت مناسب این کنسرو سبب شده تا همه افراد بتوانند آن را خریداری و مصرف کنند خوراک لوبیا چیتی بسیار خوشمزه است و چون سریع آماده می شود طرفداران زیادی دارد یکی از بهترین و سریعترین غذاهایی که می شود در مسافرت استفاده کرد کنسرو لوبیا چیتی است.

قیمت این کنسرو ارتباط مستقیمی با قیمت لوبیا چیتی دارد همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره کردیم زمانی که قیمت لوبیا چیتی به عنوان مهمترین ماده اولیه گران می شود بالطبع قیمت کنسرو هم افزایش پیدا می کند.

سالاد کلم و لوبیا چیتی یک و یک

اگر می خواهید تعداد بالایی از این کنسرو را خریداری کنید بهترین روش مراجعه به فروشنده عمده می باشد چرا که در فروش عمده عرضه محصول به صورت یکجا انجام می گیرد و همین امر سبب ارزانتر شدن قیمتها می شود حتما خود شما هم در زمان خرید با این مسئله مواجه شده اید که وقتی محصولی به نرخ عمده عرضه می شود ارزانتر است و لذا مشتری هم از خرید استقبال می کند.

امروزه شرکتهای تولید کننده مواد غذایی انواع مختلفی از کنسروهای آماده را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند کنسروهای آماده همیشه طرفداران خود را داشته اند.

چرا که هم مصرف آنها و هم قیمتشان مناسب است و به دلیل اینکه فضای کمی را به دلیل نوع بسته بندی اشغال می کند می توان هر جایی از محل کار گرفته تا گردش و تفریح و مسافرت آنها را با خود همراه و زمانی که دسترسی به وسایل برای پخت و پز وجود ندارد از آنها استفاده نمود.

از حبوبات مختلف می توان برای درست کردن کنسرو استفاده نمود یکی از بهترین آنها لوبیا چیتی است که علاوه بر طعم خوب خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد و زمانی که یک کنسرو لوبیا را می خورید می توانید تا ساعت بدون گرسنگی به کار و فعالیت خود ادامه دهید.

لوبیا چیتی کنسروی را هم می توانید در خانه خودتان درست کرده و هم به صورت آماده از بیرون خریداری کنید در داخل این کنسرو علاوه بر لوبیا از قارچ یا سیب زمینی هم استفاده می کنند البته اضافه نمودن مواد جانبی کاملا سلیقه ای است و شما می توانید اگر علاقه ای به طعم قارچ یا حتی سیب زمینی ندارید فقط از خود لوبیا چیتی استفاده نمایید.

سالاد کلم و لوبیا چیتی

برای تهیه سالاد کلم سفید با لوبیا چیتی بهتر است از شب قبل لوبیا را خیس کرده و بعد از چند ساعت خیس شدن آن را بپزیم بعد از پختن لوبیا روی آن آب گرم میگیریم و از آبکش رد می کنیم تا تمامی آب آن گرفته شود.

سالاد کلم و لوبیا چیتی یک و یک

سپس سیب زمینی را خرد کرده و با کمی نمک در آب بپزید، بعد از آن کاهو و کلم را خلالی کرده و خیارشور و هویج را نگینی برش داده و در نهایت نون تست را به صورت مکعبی برش و تفت دهید، برای درست کردن سس سالاد کلم و لوبیا چیتی هم می توانید ماست و سس مایونز را به خوبی با هم ترکیب کنید سپس مقدار کمی روغن زیتون به آن اضافه کرده و در آخر آبلیمو و پودر سیر و فلفل به آن اضافه کنید تا به آن طعم دهد. پس از آماده شدن سس، مواد را به سس اضافه کنید و سالاد خود را میل کنید.

لوبیا چیتی یک و یک

از جمله منابع غذایی ایده آل، کنسرو لوبیا چیتی یک و یک می باشد که حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد، لذا برای سلامتی پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی بدن، بسیار مهم و ضروری است. همچنین فاقد کلسترول بوده و در مقایسه با سایر انواع لوبیا، از قند کمتری برخوردار است.

لوبیا چیتی، سرشار از پروتئین بوده، که برای تامین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و اختلالات کلیوی نقش بسزایی دارد. شرکت یک و یک، با داشتن تجارب فراوان طی سالهای متمادی اکنون، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید و پخش انواع مواد غذایی با کیفیت می باشد.

سالاد کلم و لوبیا چیتی یک و یک

این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و نیز بکارگیری پرسنل با تجربه و توانمند و همچنین با استفاده از مشاوره دائمی کارشناسان متخصص و زبده، توانسته است تا انواع مواد غذایی بویژه کنسرو لوبیا چیتی یک و یک را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، روانه بازارهای داخلی نموده و بدین ترتیب نام خود را به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت های تولید مواد غذایی به ثبت رساند. از جمله کالاهای تولیدی و توزیعی این شرکت می توان به آبلیموی صد در صد طبیعی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، رب انار، انواع خیارشور، انواع کنسروها، مرباجات و عسل، سس های گرم (کچاپ) و غیره اشاره نمود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا