آراد برندینگ

ورق فولادی سوراخ دار اراک

ورق فولادی سوراخ دار اراک

یکی از کاربردی ترین محصولات روز دنیا ورق فولاد ضد زنگ استیل الیاژی پانچ شده می باشد که از گذشته تا کنون برای ساختمان سازیهای صنعتی از آن نیز استفاده می شد، شما می توانید در آراد برندینگ مقاله های بیشتری در این مورد ببینید.

چند سالی است که در زمینه ساخت و سازهای عمرانی به صورت صعودی استفاده از ورقهای فولاد ضد زنگ رشد داشته است و بسیاری از افراد میل به استفاده از آن دارند.

این انتخاب به صورت تصادفی اتفاق نمی افتد بلکه حاصل سالها تلاش و آزمایش بر روی آنها می باشد و به همین دلیل تعاریفی برای آن استفاده می شود تا مزیت های این محصول صنعتی را بهتر درک می نماییم.

ورق فولادی سوراخ دار اراک

فولاد می تواند به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد فلزی در کشور به حساب بیاید که با توجه به این نکته می توان گفت این محصول توانسته است نیازهای مربوط به بحث زیبایی در کار و همچنین عملکرد مناسبی از خود نشان دهد که توجه طراحان بخش ساختمانی و معماران را به خود جلب کرده است.

این نمونه به عنوان یک فلز ارزشمند در کشور می باشد که با استفاده از ظرفیتهای موجود می توانیم به تولید در حجمهای بالا دست یابیم.

سازه های عظیم با استفاده از ورق فلزی فولاد سر پا می باشند که دلیل این امر کیفیت بالای آنها و مقاومت مثال زدنیشان می باشد.

ورقهای فولاد در اندازه های مختلف پیچیده می شود و توسط ماشینهای مخصوص حمل و نقل می شوند.

ورق فولادی اراک

برای انواع کاربردهای ورقه های فولاد سیاه می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد که اولین مورد آن را در بدنه خودروها و ورق های کف خودرو و لوله های درز دار و انواع پروفیل ها از جمله پروفیل آلومینیوم و در صنایع کشتی سازی و تانکر سازی کاربرد دارد از این رو مورد استفاده در این صنایع است در دومین تولید انواع ورقهای فولادی قصد داریم ورقه های روغنی فولادی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم این نوع ورقه ها نیز مانند ورقه های فولادی سیاه هیچ ارتباطی به اسم آن ها ندارد و سطح روغنی ندارد بلکه به دلیل صیقلی و براق بودن آن سطح این نوع ورقه ها به ان ورقه های روغنی گفته می شود.

ورق فولادی سوراخ دار اراک

یکی از انواع ورقه های فولادی را ورق سیاه می نامند که این ورقه در اراک و کاربردی ترین کارخانجات فولاد جهان وجود دارد از اسم آن شاید تصور کنید که رنگ آن سیاه است به طوریکه اصلا به این گونه نیست و به دلیل آنکه این ورق براق و صیقلی نست به آن ورق سیاه می گویند که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و از آن ها استفاده های صنعتی مداومی می شود در تولید ورق فولادی اراک استفاده از روش نورد گرم متداول است و شمش فولادی تا قبل از انکه به نقطه ذوب رسد و خمیری شود وارد فرایند نورد شده و رفته رفته پهن و مسطح خواهد شد به طوری که تبدیل به یک مکعب مستطیل عریض شود از این رو طی مراحل حرارت شمش مسیر آن با آب خنک می شود و بعد از مرحله نورد مجددا وارد کوره می شود تا دمای متناسب آن بررسی شود در همین حد فاصل غلتکها به هم نزدیک شده و فواصل آنها کم شده و به صخامت مطلوب و پیشنهادی می رسند.

ورق فولادی سوراخ دار

نیروگاه های بسیاری در سطح کشور از ورق فولاد فنر سوراخ دار در قسمتهای مختلفی از آن استفاده می کنند.

این ورق همانطور که از نامش مشخص می باشد به صورت پانچ شده است و در آن شیارهایی قرار دارد.

ورق فولاد سوراخ دار از همین ورقهای معمولی ساخته می شود و تنها به وسیله ی دستگاه پانچ بر روی آن انجام می گیرد.

شکلهای این ورق متنوع می باشد و از دایره و بیضی و حتی مستطیل نیز در ساخت آن به کار رفته است.

ورق فولادی سوراخ دار اراک

سقفهای کاذب برای استحکام زیاد و محکم ماندن نیازمند ورق فولادی سوراخ دار هستند.

نیمکتها باید از مقاومت زیادی برخوردار باشند تا هر شخصی با هر وزنی به راحتی بتواند بر روی آن بنشیند که بهترین گزینه استفاده از ورق فولادی می باشد که تحمل وزن زیادی را دارد.

این نیمکتها بهترین گزینه برای پارکها هستند و به دلیل اینکه در معرض آب و باران قرار دارند بهتر است از نوع فولادی و سوارخ دار آن استفاده شود تا آب بر روی آن جمع نشود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا