آراد برندینگ

قیمت فروش سگ جیبی

قیمت فروش سگ جیبی

همانطور که می دانید و مشهود است در بین حیوانات خانگی سگ به وفاداری مشهور است ما می خواهیم در این مقاله شما را با انواع مختلف سگها بیشتر آشنا نماییم مدلهای جیبی، خرسی، پاکوتاه و خانگی را می توانید از این سایت خریداری نمایید.

ابتدا می خواهیم شما را با واژه جیبی بیشتر آشنا نماییم چون این موضوع ممکن است ذهن برخی از افراد را درگیر سازد که سگ جیبی به چه مدل از سگهایی می گویند؟

این مدل از سگها جدید هستند و به تازگی بازار خریدو فروششان داغ شده است و اسم جیبی را به این دلیل جثه کوچک و ریزشان بر روی آنها قرار داده اند و افراد به این اسم آنها را می شناسند و صدا می کنند.

نژاد این سگها نامعلوم است زیرا نمی توان نژاد خاصی را به آنها نسبت داد به همین دلیل به این نوع سگها که جنبه مینیاتوری و دکوری دارند جیبی می گویند.

قیمت فروش سگ جیبی

ما باید در هنگام خرید سگ جیبی خانگی و سگ نگهبان به مواردی دقت نماییم تا بعدا برایمان مشکلاتی به وجود نیاید اگر مطالب موجود در سایت آراد برندینگ را با دقت بخوانید مشکلی برایتان به وجود نمی آید بنابراین تا انتها مطالب را با دقت بخوانید.

تا اینجا کاملا با این نوع از سگها به خوبی آشنا شده اید حال اگر احتیاج به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشتید می توانید با شماره های موجود در سایت ما تماس برقرار نمایید و از مشاوران ما جهت خرید و انتخاب این محصول کمک و راهنمایی بگیرید آنها شما را در انتخاب راهنمایی می کنند و تا انتهای خرید شما را همراهی می کنند.

سگ جیبی خرسی

در بین حیوانات خانگی که می توانید در خانه و یا فضای باز نگهداری کنید می توان سگ جیبی و خرسی را نام برد که هر مدل از آنها شکل و قیافه و خصوصیات متفاوتی دارند.

این سگها در اندازه و سایزهای کوچکی در بازار به فروش می رسند قبل از خریداری این نوع از سگها باید این نکته را در نظر بگیرید که به دلیل کوچک بودن سایز آنها کمی نگهداری از آنها سخت تر است باید دقت کنید تا در ابتدا آنها را در محیطهای نا امن قرار ندهید زیرا ممکن است آسیب ببینند و مشکلی برایشان به وجود آید.

در هنگام غذا دادن به این نوع از سگها باید توجه بسیاری کنید و غذای مخصوص آنها را خریداری کرده و در اختیارشان قرار دهید زیرا این مدل از سگها دارای بدنی ضعیف و کوچک هستند و نباید بیش از اندازه له آنها غذا داد زیرا ممکن است بیمار شوند و مشکلاتی برایشان به وجود آید.

قیمت فروش سگ جیبی

برای خرید و فروش سگ جیبی باید به نکات زیر دقت کنیم:

سن: یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سن و سال سگ می باشد باید توجه کنید که سگ را با سن وسال کم خریداری نمایید زیرا هرچه سن سگ بالاتر و بیشتر باشد امکان داشتن بیماریهای گوناگون نیز بیشتر می شود.

نژاد: سعی کنید این موضوع را جدی بگیرید زیرا نوع و گونه های بسیار متنوعی در ایران وجود دارد سعی کنید قبل از خرید در مورد هر گونه آن به خوبی تحقیق کنید.

کارت سلامت: یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد و باید آن را جدی گرفت داشتن کارت سلامت سگ است این کارت نشان می دهد که سگ به موقع واکسینه شده است و هیچگونه مشکلی نیز نخواهد داشت.

سعی کنید اگر در آپارتمان و فضای بسته و کوچکی زندگی می کنید این مدل از سگها را خریداری نمایید و حتما نژادی از آن را خریداری کنید که پارس نکند زیرا اگر این گونه باشد موجب نارضایتی همسایه هایتان شده و نگهداری آن برایتان بسیار مشکل می شود.

قیمت سگ جیبی

از مدلهای متنوع یاد شده که قبلا به آن پرداختیم یکی از بهترین نوع سگها سگ جیبی نام دارد که بسیار سگ آرامی بوده و موی این سگ نیز نسبت به دیگر انواع سگها بسیار کم می ریزد.

سگهای جیبی یکی از با احساس ترین نوع سگها هستند که برای شما یکی از بهترین هم بازیها می توانند باشند و جزو بهترین نوع سگها به شمار می آیند.

شما برای نگهداری از این نوع سگها باید وظایف خود را بدانید و از آنها نیز به بهترین شکل ممکن نگهداری فرمایید و مراقب آنها باشید و به غذای حیوانات خانگی توجه کنید.

C:\Users\MAcanPc.ir\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Logo (33).jpg

سگهایی که با ظاهر بسیار کوچک و زیبایی وجود دارند می توانند از آنها بعنوان یکی از بهترین نوع سگها نام برد که در اینجا اگر بخواهیم به قیمت سگ جیبی اشاره داشته باشیم باید بگوییم که این سگها دارای قیمت مناسبی بوده و شما با پرداخت هزینه ی بسیار کم می توانید صاحب این حیوانات بسیار زیبا شوید و از آنها نیز نگهداری فرمایید.

معمولا سگ ها و گربه های خانگی اندازه ی بسیار کوچکی دارند و همین دلیل می تواند نگهداری و مراقبت از آنها را تا میزان زیادی حساس تر کند به علت اینکه آنها هنوز مجاز به زدن واکسن نبوده و تا آن موقع باید دقت کنید تا دچار مشکل خاصی نشوند.

شما برای نگهداری این نوع سگها باید دقت داشته باشید که تا حدالامکان این موجودات زیبا را در محیطهای نامناسب و شرایط جوی بسیار شلوغ نگه ندارید و آنها را نیز در محیطی قرار دهید که تقریبا آرام بوده و می تواند برایسگ خوشایند تر باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا