آراد برندینگ

سینک گرانیتی ایتالیایی تهران

سینک گرانیتی ایتالیایی تهران

امروزه در اکثر آشپزخانه ها از سینک گرانیتی روکار استفاده می شود البته این مدل از محصول مدلهای متنوع ای را دارا می باشد که برخی از آن عبارت است از، تک لگن و ضد خش که از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد جامعه برخوردار می باشد.

به همین منظور مجموعه ما تصمیم بر تولید این نوع کالا، با کیفیت بسیار بالایی نموده است و همچنین قیمت این محصول را نسبت به سایر رقبای خود در این زمینه ارزان تر اعلام کرده است که همین مسئله سبب شده تا در این چند ماه گذشته از فروش بالاتری نسبت به سایر رقبا برخوردار باشیم.

با پیشرفت تکنولوژی در آشپزخانه تغییرات بسیار زیادی نیز ایجاد شده است که یکی از این تغییرات در زمینه سینک می باشد که هر ساله مدلهای جدید و  مدرن تری وارد بازار خواهد شد و مدل های بروز این تجهیزات مدرن و لوکس آشپزخانه به همراه ویژگی های شان در سایت آراد برندینگ بارگذاری می شود.

سینک گرانیتی

شرکت مربوطه ما با داشتن بهترین متخصصین و کارشناسان توانسته ظرف مدت زمان کوتاهی یکی از با کیفیت ترین سینکهای موجود در بازار را تولید نماید و توانسته جزو معتبرترین شرکتهای تولیدی سینک در ایران لقب بگیرد.

بهتر است بدانید سینک گرانیتی با سایر سینکها از تفاوت بسیار زیادی برخوردار است که یکی از این تفاوتهای اصلی مواد یا طرح آن نیز می باشد که سینک گرانیتی به صورت کامل از سنگ گرانیت استفاده شده است که همین مسئله باعث شده که توجه اکثر افراد درون کشور به کالاهای ما جذب شود.

سینک گرانیتی نیز خود یک مدل دیگر را دارا می باشد که آن هم سینک مرکب خواهد بود که با تقاضای برخی از مشتریان این نوع کالا برای افراد خاصی نیز تولید می شود.

سینک گرانیتی ایتالیایی

سینک گرانیتی  و کاشی بین کابینتی گرانیتی ایتالیایی گرانیکو پلاس نمونه ای از دکوراسیون داخلی بوده که در آشپزخانه ها کاربرد دارد درواقع سنگهای گرانیتی نسبت به سنگهای آهکی مقاوم تر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار است این محصول بدلیل مقاومت بالا برای مصارف ساختمانی کاربرد فراوانی دارد و به گونه های متفاوتی استفاده می شود سینکهای گرانیتی تولید شده از سنگ گرانیت مقاوم می باشند و جایگزین سینکهای فلزی قبلی شده اند.

سینک گرانیتی ایتالیایی تهران

این محصولات مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی هستند و همچنین نسبت به سنگینی وسایلی که روی آنها گذاشته می شود مقاوم می باشند استفاده از سینک گرانیتی ایتالیایی مزیتهای زیادی نسبت به محصولات مشابه دارد و می تواند جایگزین مناسبی باشد همچنین باتوجه به اینکه این محصول از سنگ ساخته شده است مدت زمان بیشتری می شود از آن استفاده کرد و دیر تر خراب می شود.

در چند سال گذشته از سنگهای گرانیتی فقط برای استفاده از کانتر آشپزخانه و یا روی کابینتهای داخلی  و یا  سبد سینک ظرفشویی استفاده می شده است اما اکنون این امکان وجود دارد تا از این محصول انواع سینک تولید شود و برای مکانهای مختلفی استفاده شود سنگ گرانیت با دارا بودن خاصیت ضد سایش کمترین آسیب را دیده و عمر کارکرد آن بیشتر از مدلهای دیگر آن می باشد این محصولات در رنگهای مختلفی هستند و با سیقل دادن آنها زیبایی بیشتری را پیدا می کنند.

سینک گرانیتی تهران

به دلیل استقبال بالای طراحان دکوراسیون از فروش به صورت گسترده در شهرهای مختلف از جمله تهران صورت می گیرد.

سینک گرانیتی ایتالیایی تهران

سفید و مشکی از محبوب ترین رنگها در سینکهای گرانیتی می باشند چراکه قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارند در ادامه در این بخش قصد داریم تا به ذکر مزایای مختلف سینک گرانیتی تهران بپردازیم با ما همراه باشید.

دوام بالا: با توجه به اینکه سینکهای گرانیتی تحت فشار بالایی ساخته می شوند در نتیجه دوام زیادی دارند و بسیار محکم هستند به طوری که حتی با سقوط وسایل سنگین روی آنها مشکلی برای سینک پیش نخواهد آمد.

آنتی باکتریال: از آن جایی که آشپزخانه یکی از محلهایی است که منشا آلودگی می باشد، استفاده از سینکهای گرانیتی به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریالی در آن جا لازم می باشد چراکه تا 96 درصد باکتریها را کاهش می دهد.

ضد خط و خش: هرچه تراکم موادی که در ساخت سینکهای گرانیتی به کار می رود بیشتر باشد خاصیت ضدخش بودن آنها نیز بالاتر می رود، همچنین در نوع باکیفیت آن یک لایه ای از مواد روی سطح بیرونی سینک زده می شود که به عنوان لایه ای محافظتی عمل می کند و مانع از آسیب دیدن سینک می گردد ضمن اینکه در صورتی که لایه محافظ دچار آسیب دیدگی شد می توان با استفاده از ساب و پولیش اقدام به رفع آن کرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا